TERMENI ȘI CONDIȚII ("CONDIȚII ")

Introducere

Ultima actualizare: 15 Iulie 2021

Înainte de utilizarea paginii web https://www.homerun.ro și a aplicației mobile („Platformă”) operate de HomeRun ("noi" sau "cu noi" ), vă rugăm să citiți cu atenție și să urmați acești Termeni și Condiții („ Condiții ", " Termeni și Condiții ").

Accesul dvs. la Platformă și utilizarea acesteia sunt supuse acceptării și respectării acestor Termeni. Acești Termeni sunt aplicați tuturor vizitatorilor, utilizatorilor și altor persoane care accesează sau utilizează Platforma HomeRun.

Prin accesarea sau utilizarea Platformei, ați fost de acord să respectați acești Termeni. În cazul în care nu sunteți de acord cu o parte a termenilor, nu puteți accesa Platforma.

Dispoziții și Politici Suplimentare

Pentru informații și notificări privind colectarea și utilizarea informațiilor HomeRun, consultați Politica de Confidențialitate HomeRun.

Expresii Principale

Termenul "Platformă", se referă la site-ul web https://www.homerun.ro și la Aplicațiile Mobile IOS / Android HomeRun.

Termenul "Utilizator" se referă la o persoană sau entitate care utilizează Platforma în orice scop.

Termenul "Membru" se referă la o persoană sau entitate care, acceptând termenii, creează un cont cu un nume de utilizator și cu o parolă.

Termenul "Profil de Serviciu" se referă la profilul pe care Profesionistul îl creează pe Platformă pentru a descrie tipurile de servicii pe care le furnizează, pentru a primi cererile clienților și a trimite oferte acestora.

Termenul "Client" se referă la un membru care s-a înscris pe Platformă pentru a primi oferte de la Profesioniști pentru serviciile solicitate.

Termenul "Profesionist" se referă la un membru care s-a înregistrat pe Platformă pentru a trimite oferte.

Termenul "Cerere" se referă la o solicitare transmisă de un Client pentru a primi oferte de la Profesioniști.

Termenul "Ofertă" se referă la prețul serviciului pe care Profesionistul îl trimite Clientului ca ofertă.

Termenul "Taxa de contact" se referă la suma pe care Profesionistul trebuie să o plătească către HomeRun pentru a putea trimite o ofertă Clientului la solicitarea acestuia.

Termenul "Lucrare câștigată" se referă la starea cererii dacă Clientul sau Profesionistul confirmă că există un acord între părți.

Termenul "Comision" se referă la prețul pe care HomeRun îl definește pe baza unei Lucrări câștigate și este autorizat să îl perceapă de la Profesionist.

Termenul " Soldul HomeRun" se referă la suma de bani pe care Profesionistul o are pe Platformă pentru a putea trimite Oferte de Preț sau pentru a plăti Comisioane.

Termenul „Voucher Cadou” se referă la valoarea voucher-ului adăugat la Soldul Profesionistului de către HomeRun în scopuri promoționale.

Crearea Unui Cont Și Utilizarea Platformei

HomeRun este o platformă online care permite Clienților să găsească în mod independent Profesioniștii adecvați cerințelor lor .

Utilizatorii pot accesa Platforma gratuit, fără a fi nevoie să creeze un cont. Cu toate acestea, va trebui să se creeze un cont cu un nume de Utilizator și o parolă pentru a putea accesa și/sau utiliza anumite caracteristici ale Platformei.

Doar persoanele cu vârsta peste 18 ani vor putea crea un cont la noi. Prin crearea unui cont pe această Platformă, reprezentați și garantați automat că sunteți o persoană majoră.

Sunteți direct responsabili pentru asigurarea securității parolei pe care o utilizați pentru orice activitate sau acțiune pe care o efectuați prin accesarea Platformei prin introducerea parolei dvs. HomeRun nu este responsabil pentru orice pierdere suferită de către oricare dintre părți care rezultă din utilizarea neautorizată a contului dvs. În plus, puteți fi tras la răspundere pentru pierderile suferite de către HomeRun sau a altor părți rezultate dintr-o astfel de utilizare neautorizată.

Când creați un cont la noi, trebuie să ne furnizați întotdeauna informații exacte, complete și actualizate. Nerespectarea acestui lucru constituie o încălcare a Condițiilor care poate duce la anularea imediată a contului dvs. pe Platforma noastră. În plus, puteți fi tras la răspundere pentru pierderile suferite de către HomeRun sau a altor părți, deoarece ați furnizat informații inexacte.

HomeRun nu este un Furnizor de Servicii. HomeRun este o platformă online care permite Clienților și Profesioniștilor să comunice între ei pentru o cerere de servicii. Clienții înțeleg și sunt de acord că HomeRun nu garantează că vor primi o ofertă de la un Profesionist pentru cererile lor. În mod similar, Profesioniștii înțeleg și sunt de acord că HomeRun nu garantează că Ofertele de Preț trimise Clienților vor avea ca rezultat o Lucrare câștigată.

Profesionistul, la crearea unui Cont pe Platformă, declară și garantează că are calificările, aprobările, licențele și asigurările cerute de legile sau reglementările aplicabile la care este supus în jurisdicțiile în care furnizează servicii și în legătură cu activitățile specifice pe care le furnizează.

Profesioniștii înțeleg și sunt de acord că crearea unui cont pe Platformă nu îi face angajați, parteneri, agenți sau reprezentanți ai HomeRun. Profesioniștii recunosc că își stabilesc sau controlează propriile prețuri, utilizează sau furnizează propriile echipamente și își gestionează propriile calendare.

Este în responsabilitatea Clientului și a Profesionistului să ia măsurile necesare pentru a asigura un mediu de lucru sigur. HomeRun nu este răspunzător pentru niciun accident sau pierdere asociată cauzată de absența unor astfel de măsuri de precauție.

Conținutul Pentru Utilizator

Utilizatorii acceptă faptul că sunt singurii responsabili pentru tot conținutul, cum ar fi idei, sugestii, explicații, cercetări, propuneri și așa mai departe pe care le postează pe Platformă.

Deși HomeRun nu are nicio obligație de a face acest lucru, își rezervă dreptul de a monitoriza, revizui sau garanta acuratețea, calitatea, adecvarea sau integritatea oricărui Conținut al Utilizatorului postat de Platformă din orice motiv. HomeRun este un doar un intermediar și nu este niciodată responsabil pentru investigarea Conținutului Utilizatorului postat pe Platformă și de conformitatea acestui conținut cu legea.

HomeRun are dreptul de a bloca sau elimina accesul la conținut Utilizatorilor și Membrilor care încalcă termenii și / sau dăunează Platformei, în orice moment fără notificare prealabilă sau de a anula un cont al Membrului relevant. Conținutul și / sau activitățile care includ încălcarea de drepturi, cu condiția să nu fie limitate la acestea, include oricare dintre următoarele:

I. Postare rasistă sau limbaj de ură împotriva oricărui grup sau persoană,
II. Postare umilitoare, înjositoare, hărțuitoare sau susținătoare a hărțuirii,
III. Limbaj cu cuprins sexual ,
IV. Cuvinte de laudă pentru activitățile ilegale și teroriste,
V. Conținut care denigrează HomeRun,
VI. Crearea de conținut agasant sau spam,
VII. Încurajarea copierii ilegale sau neautorizate a postărilor protejate prin drepturi de autor,
VIII. Preluarea imaginilor sau conținutului paginilor din pagini interzise sau protejate prin parolă,
IX. Conținut care conține conținut sexual sau violent care abuzează de persoane sub vârsta de 18 ani, solicitarea informațiilor personale de la o persoană sub vârsta de 18 ani sau postare cu conținut despre o persoană sub vârsta de 18 ani,
X. Furnizarea de informații educaționale despre activități ilegale, cum ar fi producerea sau cumpărarea de arme ilegale, încălcarea confidențialității unei persoane sau crearea și trimiterea de viruși computerizați,
XI. Solicitarea oricărei parole sau informații personale în scopuri comerciale sau ilegale,
XII. Găzduirea activităților comerciale și / sau de vânzări, cum ar fi concursuri, tombole, barter, publicitate și scheme piramidale, fără acordul nostru prealabil în scris,
XIII. Înregistrarea, împrăștierea și abuzul informațiilor personale ale altora,
XIV. Încălcarea drepturilor intelectuale și industriale ale terților, cum ar fi mărcile comerciale și brevetele,
XV. Practici comerciale neloiale și inclusiv limitarea concurenței,
XVI. Încălcarea legilor naționale și / sau locale care privesc protecția consumatorilor.

Membrii sunt de acord și declară că conținutul profilului creat pe HomeRun va fi indexat de diverse motoare de căutare, afișate de publicul larg, terțe părți și organizații; iar membrii sunt singurii responsabili pentru informațiile pe care le împărtășesc în profilurile lor.

Soldul, Taxe și Plăți pentru HomeRun

În ceea ce privește utilizarea Platformei, HomeRun poate percepe unele taxe ( Taxa de Contact, Comision).

Profesioniștii plătesc HomeRun pentru a intra în contact cu Clienții și pentru a obține lucrări. Profesioniștii pot transfera bani către soldul HomeRun prin card de credit sau de debit. Prin transferul de bani, Profesioniștii înțeleg că HomeRun poate percepe taxe, cum ar fi Taxa de Contact, atunci când o ofertă este trimisă unui Client pentru o Cerere și/sau un Comision atunci când o lucrare este câștigată. Taxa de contact și Comisionul pentru câștigarea lucrării sunt specificate în mod clar Profesioniștilor înainte de trimiterea ofertei.

Profesioniștii pot trimite oferte Clienților, pot contacta Clienții, pot face cheltuieli suplimentare pentru vizionări și/sau serviciile extra pe care le oferă până la Câștigarea unei Lucrări. Profesioniștii recunosc și sunt de acord că HomeRun nu garantează o Lucrare Câștigată pentru nicio ofertă de preț. Clientul poate să nu vizualizeze oferta, poate anula Solicitarea sau alege un alt Profesionist cu care să lucreze. În oricare dintre aceste situații, Profesionistul nu poate solicita rambursarea Taxei de Contact. De asemenea, Profesioniștii recunosc și declară că sunt singurii responsabili pentru stabilirea propriilor declarații fiscale, vânzări și pentru respectarea cerințelor de colectare a impozitelor.

Voucherele Cadou adaugate de HomeRun la Soldul Profesioniștilor nu au valoare reală și nu pot fi utilizate ca numerar. Taxele de Contact și / sau Comisioanele sunt colectate din soldul HomeRun în următoarea ordine: în primul rând, din creditul Profesionistului, și apoi, dacă există din valoarea Voucherului Cadou care este adaugat de HomeRun. HomeRun are dreptul să anuleze aceste Vouchere Cadou în orice moment.

Clienții plătesc direct Profesionistul pentru furnizarea serviciului în raport cu prețul total al Ofertei de Preț pe care au ales-o. Clienții trebuie să solicite o factură, sau o chitanță de la Profesionist pentru prețul serviciului pe care l-au achitat. Clienții nu pot solicita aceste documente de la HomeRun, deoarece HomeRun nu efectuează și nu este responsabil pentru serviciile solicitate de Clienți.

Ofertele de Preț primite de la Profesionist și / sau informațiile privind Lucrarea câștigată furnizate de Client sau Profesionist pe platforma HomeRun au scop informativ, de comunicare și sunt obligatorii. Clienții trebuie să încheie un Contract în scris cu Profesionistul și, dacă au a efectuat o plată în avans, trebuie să primească documente sau chitanțe pentru această plată și trebuie să le păstreze.

Dacă nu se specifică altfel în Contractul care este semnat între Client și Profesionist,cu condiția ca serviciul să nu fi început încă, și să nu fi fost furnizate serviciile, Clientul are dreptul de a anula proiectul pentru orice motiv, fără notificare prealabilă și fără a plăti amenzi. În acest caz, plățile efectuate vor fi rambursate de către Profesionistul în cauză și nu vor fi solicitate de la HomeRun.

Clienții și Profesioniștii, în cazul oricărei dispute între Profesionist și Client cu privire la plata, anularea serviciului, reducerea sau rambursarea acesteia, recunosc și sunt de acord că HomeRun nu are nicio responsabilitate pentru o astfel de dispută .

Urmărirea Comunicațiilor

Pentru a preveni mesajele necorespunzătoare și pentru a menține calitatea și siguranța serviciilor, HomeRun este capabil să stocheze și să analizeze comunicarea dintre Profesioniști și Clienți folosind data contactului și mesageria dintre părți. HomeRun își rezervă dreptul de a utiliza conținutul inadecvat ca probă în instanțe, dacă este cerut de către lege.

Litigiile dintre Membri

HomeRun își apreciază Clienții și Profesioniștii și înțelege că pot exista din când în când dispute între părțile în cauză. HomeRun își propune să ofere instrumente pentru a ajuta părțile interesate să rezolve astfel de dispute în mod independent. Toți Membrii recunosc și sunt de acord că HomeRun nu are nicio obligație de a participa sau de a rezolva oricare dispută dintre Membri sau pe care membrii o au cu o terță parte.

Clientul sau Profesionistul nu pot comenta oferte comerciale pe care nu le-au primit sau furnizat și/sau nu pot posta nici un conținut despre lucrări, produse, servicii și denumiri comerciale ale altora într-un mod care creează concurență neloială.

Dacă a fost inițiată o urmărire penală sau o procedură judiciară împotriva Profesionistului sau a Clientului pentru orice infracțiune în timpul, înainte sau după furnizarea serviciului, HomeRun va putea împărtăși toate informațiile și documentele pe care le deține cu autoritățile judiciare relevante, la cerere.

Profesioniștii și Clienții, în timp ce comunică între ei sau cu angajații HomeRun, nu au dreptul să folosească un limbaj agresiv și/sau abuziv și/sau conținut, incluzand dar fără a se limita la următoarele : discurs rasial, discurs de ură împotriva oricărui grup sau persoană, defăimător, insultător, hărțuitor sau care susține hărțuirea, lăudarea activităților teroriste ilegale , care creează concurență neloială, limbaj de natură sexuală . În cazul în care este detectat un astfel de comportament, aceste postări din conturile HomeRun vor fi anulate imediat fără notificare prealabilă și/sau vor avea dreptul de a revizui și, dacă se va considera necesar, această situație va putea fi notificată autorităților competente.

Legături către alte site-uri web

Platforma noastră poate conține link-uri de legătură către alte site-uri web sau platforme terțe care nu sunt deținute sau controlate de HomeRun.

HomeRun nu are control asupra acestora și nu își asumă nicio responsabilitate pentru conținutul, politicile sau practicile de confidențialitate ale oricărui site sau platformă terță parte. De asemenea, recunoașteți și sunteți de acord că HomeRun nu este direct sau indirect responsabil sau răspunzător pentru orice daune sau pierderi apărute sau presupuse cauzate care rezultă din orice conținut, bunuri sau servicii accesate prin sau prin orice astfel de site web sau platformă prin utilizarea unui astfel de conținut, bunuri sau servicii.

Vă recomandăm insistent să citiți termenii și Condițiile și politicile de confidențialitate ale oricărui site web sau platformă terță pe care o vizitați.

Drepturi De Proprietate Intelectuală

HomeRun deține licențele și toate drepturile de proprietate intelectuală legate de vizual și/sau a materialelor scrise (inclusiv, dar nu limitat la: nume de domeniu, logo-ul, grafica, text, imagini, Cod html, alte coduri, date conclusive, scrise, electronice, grafice sau tehnice) publicate în termen și în cadrul Platformei. HomeRun este o marcă comercială înregistrată. Toate drepturile asupra acestei mărci comerciale, numele domeniului HomeRun și toate domeniile și subdomeniile aferente din orice domeniu de pe platformă și orice altă siglă, marcă de serviciu, nume de marcă, nume comercial și / sau marcă comercială , cât și drepturile rezervate aparțin proprietarilor sau licențiaților respectivi .

Membrii sunt de acord și declară că nu au niciun drept asupra HomeRun și tehnologiei utilizate sau susținute de Platformă, altul decât dreptul de a le utiliza în conformitate cu aceste Condiții. Membrii sunt de acord și declară că, dacă folosesc orice parte a HomeRun într-un mod care încalcă aceste Condiții, HomeRun are dreptul de a rezilia accesul Membrilor relevanți la Platformă.

Rezilierea

Putem rezilia sau suspenda imediat accesul la Platforma noastră fără notificare prealabilă la încălcarea Condițiilor, dar fără a se limita la acestea, din orice motiv, inclusiv. Toate prevederile Condițiilor, care, prin natura lor, rămân în vigoare chiar și în cazul rezilierii, vor rămâne în vigoare și după reziliere, incluzând, dar fără a se limita la acestea, dispoziții privind proprietatea, renunțarea la garanții, compensarea și limitarea răspunderii.

Deși nu se limitează la acest lucru, inclusiv pentru că ați încălcat Condițiile, putem închide sau suspenda imediat contul dvs. fără nicio notificare prealabilă și din orice motiv ..

La rezilierea contului dvs., vă vom opri imediat dreptul de a utiliza Platforma. Dacă doriți să vă închideți contul, puteți opri pur și simplu utilizarea Platformei. Toate prevederile , care prin natura lor vor rămâne în vigoare chiar și în cazul rezilierii, vor rămâne în vigoare și după reziliere, incluzând, dar fără a se limita la, prevederile de proprietate, renunțarea la garanții, compensarea și limitarea răspunderii.

Legea aplicabilă

Aceste Condiții vor fi gestionate și interpretate în conformitate cu legile din Anglia și Țara Galilor, excluzând prevederile privind conflictul de legi. Toate contractele vor fi încheiate în limba engleză. Dacă nu aplicăm nici unele dintre Condițiile sau drepturile acestor Condiții, asta nu înseamnă că vom renunța la aceste drepturi. Dacă oricare dintre prevederile acestor Condiții este invalidă sau inaplicabilă de către o instanță, celelalte prevederi ale acestor Condiții vor rămâne în vigoare fără efect. Aceste Condiții constituie întregul acord dintre noi cu privire la Platforma noastră și vor invalida și înlocui toate Contractele anterioare dintre noi cu privire la Platformă.

Modificări

Ne rezervăm dreptul, la discreția noastră, de a schimba sau modifica aceste Condiții în orice moment. Dacă o modificare este semnificativă, vom încerca să vă anunțăm cu cel puțin 15 zile înainte ca noile Condiții să între în vigoare. Schimbările care vor fi considerate ca o schimbare semnificativă, sunt în totalitate după cum credem noi de cuviință. Continuând să utilizați sau să accesați Platforma după intrarea în vigoare a acestor modificări, se va considera că ați fost de acord să respectați Condițiile acestor modificări. Dacă nu sunteți de acord cu noile Condiții, vă rugăm să încetați utilizarea Platformei.

Contactați-ne

Dacă aveți întrebări cu privire la aceste Condiții, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la support@homerun.ro.