157 Firme Administrare Regim Hotelier disponibili.
În total 157 Firme Administrare Regim Hotelier sunt pregătiți să ofere servicii de cea mai bună calitate.
În medie 4,7 puncte de rating vă ajută să alegeți furnizorul de servicii potrivit.
Colecția de 43 recenzii reale și aprobate va fi utilă pentru decizia dvs.
Anul trecut 163 de clienți pentru servicii de Administrare Regim Hotelier au avut încredere în HomeRun.
Vrem să fim siguri că toți profesioniștii noștri oferă cel mai bun serviciu. Avem grijă ca tu să îți realizezi proiectul în liniște.
De la inceput ne-am angajat ca noi, Echipa RBC Imobiliare, sa iti furnizam Servicii Imobiliare Complete si de calitate. Administram proprietati rezidentiale si comerciale in Cluj-Napoca si zona metropolitana. Fie ca ai un spatiu de birou sau o cladire cu mai multi chiriasi noi ne ocupam. Preluam...
Evidenta contabila de gestiune si financiara pentru orice tip de activitate, salarizare , HR, Revisal , declaratii fiscale si bilant contabil ( anual , semestrial si/sau interimar ), reprezentare la control fiscal si alte servicii ANAF , consultanta fiscala , infiintari si modificari firme la...
Căutați un administrator de proprietăți calificat pentru a vă gestiona portofoliul imobiliar? Având experiență în administrarea proprietăților, ofer expertiză în managementul locațiilor, relațiile cu chiriașii, coordonarea întreținerii și supravegherea financiară. Permiteți-mi să vă ajut la...
Pentru ca sunt corecta ofer transparenta si sunt profesionista chiar daca nu am experienta
Cu 4 ani de experiență în administrarea apartamentelor în regim hotelier, mă ocup de tot: promovare, rezervări, primirea oaspeților, curățenie și gestionarea detaliilor zilnice. Ofer servicii complete, astfel încât tu să obții venituri pasive fără efort.
• Suntem profesionisti - Folosim numai substanțe avizate de Comisia de Biocide din cadrul Ministerului Sănătății; • Suntem rapizi - Intervenim urgent oriunde in țara, pana la maxim 24 de ore funcție de contractul DDD; • Suntem integri si empatici - • Suntem experti in servicii DDD - Calitatea...
Grupul de firme SCOMET si-a inceput activitatea in 2006, in aceasta perioada dezvoltandu-se intr-unul din cei mai mari furnizori de servicii de ‘property and facility management’ (administrare imobile) adresate segmentului rezidential. Administram mai mult de 45,000 apartamente in diferite tipuri...
A) Verificare liste de plata: Listele cu cotele de intretinere – verificare mod intocmire, documente justificative in copie privind componenta listelor (listele de plata sa aiba in anexa documentele componente si documentele sa mi fie predate in format fizic sau digital integral). b) Dosar de...
Misiunea companiei este administrarea imobilelor potrivit standardelor profesionale europene de profil. Urmarim asigurarea, protejarea si cresterea calitatii vietii, a confortului locatarilor, a securitatii acestora, avand misiunea de a optimiza cheltuielile, de a diminua si elimina pierderile,...
Devotamentul și competențele mele contribuie semnificativ la administrarea eficientă a proprietății dumneavoastră. Am o reputație pentru integritate, responsabilitate și o atenție deosebită la detalii, toate acestea fiind esențiale pentru a asigura o administrare de succes.
Pachetul nostru de oferte are ca principal scop atât intervenția cât mai eficientă asupra situațiilor standard cât și rezolvarea în mod eficient a problemelor apărute pe parcurs, prin aplicarea unor metode eficiente de gestionare a situațiilor și maximizarea beneficiilor ce pot fi aduse...
Our dedication to excellence extends beyond the practicalities of management. We are driven by a genuine passion for creating unforgettable experiences and establishing long-lasting relationships. We believe that every guest deserves the utmost quality and attention to detail, and we work...
Răspunde la întrebări specifice nevoilor tale și completează solicitarea în doar 2 minute.
Primește oferte de la profesioniștii care se potrivesc cel mai bine solicitării tale.
Adresează întrebările tale profesioniștilor și vezi evaluările anterioare. Alege cea mai bună ofertă pentru tine!
Crearea unei cereri de servicii, primirea de oferte și contactarea profesioniștilor sunt complet gratuite pe HomeRun.
De obicei, profesioniștii pot vizualiza cererea în câteva ore, până la 3 zile. Între timp, ne propunem să venim cu cele mai bune oferte. Acestea vor fi transmite prin e-mail și SMS. După ce ai primit notificarea „Ofertă de preț primită”, te poți conecta la sistem, poți consulta ofertele și apoi să o selectezi pe cea care o consideri cea mai bună pentru tine.
HomeRun îți oferă posibilitatea de a primi oferte de la mai mulți profesioniști, ceea ce te ajută să nu depinzi de un singur furnizor de servicii. Primind mai multe oferte competitive, vei avea mai multe opțiuni și prețuri rezonabile.
Toate evaluările pe care le vezi în profilul unui profesionist sunt reale și verificate. Ne asigurăm că toate aceste lucrări sunt terminate și că recenziile sunt reale.
Prețurile pentru serviciul de Administrare Regim Hotelier la HomeRun variază între 150 Lei și 1.800 Lei în funcție de detaliile lucrării.