209 Firme Administrare Imobile disponibili.
În total 209 Firme Administrare Imobile sunt pregătiți să ofere servicii de cea mai bună calitate.
În medie 4,6 puncte de rating vă ajută să alegeți furnizorul de servicii potrivit.
Colecția de 49 recenzii reale și aprobate va fi utilă pentru decizia dvs.
Anul trecut 495 de clienți pentru servicii de Administrare Imobile au avut încredere în HomeRun.
Vrem să fim siguri că toți profesioniștii noștri oferă cel mai bun serviciu. Avem grijă ca tu să îți realizezi proiectul în liniște.
Oferta personalizata in functie de nevoi. Platforma online. Modul nostru de operare: Profesionalism. Responsabilitate, Comunicare, Transparenta.
Firma administrare imobile Constanta Stay, ofera servicii de administrare pentru asociatii de proprietari. Asiguram administrator atestat conform preveder legii 196/2018.
Evidenta contabila de gestiune si financiara pentru orice tip de activitate, salarizare , HR, Revisal , declaratii fiscale si bilant contabil ( anual , semestrial si/sau interimar ), reprezentare la control fiscal si alte servicii ANAF , consultanta fiscala , infiintari si modificari firme la...
Ne place ceea ce facem și implicarea noastră este 100%. Mizam pe comunicare, organizare și transparenta totala prin programul de contabilitate folosit la care au acces totii proprietarii!
La Adminno suntem o echipă mereu la curent cu cele mai recente reglementări legislative dar și cu cele mai noi tehnologii de gestionare a utilităților dintr-un condominiu. Ne străduim ca în acest mod să îți punem la dispoziție un serviciu de administrare cu adevărat modern și adecvat...
avem experinta in Mamaia Nord de 3 ani, venim cu propria noastra lenjerie. si stim ca in acest domeniu curatenie este cel mai important lucru
În grupul de firme “Metropolitan” găsim companii dinamice, cu specializări si acreditări diferite, ce vin în întâmpinarea nevoilor tehnice și logistice ale proprietarilor și ocupanților de clădiri. Managementul proactiv și administrarea eficientă, coroborate cu sprijinul unor profesioniști de...
Avantajele angajarii Bloc Administrator® inseamna prestarea de servicii de administrare financiara si tehnica de catre o persoana juridica care are ca obiect de activitate acest lucru la nivel profesional si care are ca obiectiv realizarea si intretinerea unui portofoliul de contracte pe termen...
ATESTAT eliberat de Primaria sector 6 si certificare atestat Asigurare profesionala valabila Recomandari: pot fi oferite date de contact din asociatiile de proprietari cu care lucram – respectiv presedintii asociatiilor pentru un feedback real Expert contabil, membru CECCAR Transparenta operatiuni
Echipa noastră de profesioniști aduce o expertiză specializată în domeniul administrării proprietăților, fiind familiarizată cu aspecte legale, financiare și operaționale specifice gestionării imobilelor; Relațiile stabilite cu furnizorii, asigură negocieri avantajoase în privința costurilor pentru...
Cu peste 80 de proprietati in portofoliu si 10 ani experienta in domeniu, stim sa iti administram proprietatea spre a obtine cel mai bun randament. Administram proprietati rezidentiale si comerciale.
Buna ziua . Oferim pe baza contractuala servicii complete de administrare imobile . - administrare condominiu Constanta - Societatea noastră va pune la dispoziție o experiență de peste 10 ani . - Fiecare contract este personalizat în funcție de numărul de apartamente și de complexitate, va rugam...
Increderea se câștigă prin transparență și seriozitate. Suntem atenti la nevoile locatarilor. Optimizam costurile si crestem nevoile locatarilor.
Oferim servicii complete si transparență financiara cu o echipa de profesioniști pentru peste 50 de asociații din Brașov.
Abordare Personalizată: Înțelegem că fiecare comunitate are nevoi unice, așa că ne adaptăm soluțiile pentru a se potrivi cerințelor specifice ale fiecărui condominiu. Comunicare Deschisă: Menținem canale de comunicare transparente și accesibile, încurajând locatarii să participe activ la deciziile...
Timpul devine in zilele noastre din ce in ce mai pretios, iar volumul de activitati care il ocupa nu se opreste pentru limita de 24 ore ale zilei. Devine tot mai greu sa realizam activitatile cotidiene cele mai banale intotdeauna fiind ceva mai important de facut, o intalnire care nu trebuie...
Misiunea companiei este administrarea imobilelor potrivit standardelor profesionale europene de profil. Urmarim asigurarea, protejarea si cresterea calitatii vietii, a confortului locatarilor, a securitatii acestora, avand misiunea de a optimiza cheltuielile, de a diminua si elimina pierderile,...
• BESTIMOB foloseste un software specializat, ceea ce va garanteaza o transparenta totala. Astfel, fiecare proprietar poate avea acces la acest portal, ceea ce va permite citirea contoarelor, precum si obtinerea fiselor de apartament direct de acasa, in orice moment. De asemenea, veti putea...
Numele meu este Tudorache Loredana si reprezint compania Accounting Development, sunt membru CECCAR si Consultant Fiscal - lucrez in domeniul financiar- contabil de peste de ani. Societatea va ofera servicii contabile profesionale pentru care onorariile sunt corect stabilite, accesibile si...
Suntem o firmă specializată în administrarea imobilelor și oferim servicii complete de gestionare a imobilelor in Bucuresti si Ilfov. Oferta noastra cuprinde preturi decente pentru buzunarul fiecarui proprietar! Lucram Transparent, suntem Implicati in ceea ce facem si suntem Seriosi
Servicii corecte pentru asociatii de proprietari si firme, calitate premium si intotdeauna incercam sa eficientizam costurile in favoarea clientului.
Seriozitate si profesionalism, oricand la indemana clientului, Garantia experientei
Ofer servicii de administrare cu atestat, acces la platforma e-bloc, depunere declarații fiscale, operare Revisal pentru angajați. Separat ofer servicii de administrare tehnica, intervenții în caz de urgență, căutare oferte, asistare lucrări, etc. Toate serviciile sunt prestate cu factura pe firmă...
ALEANTO CONSULT SRL, prin personal calificat conform Legii 196/2018, va ofera servicii complete de administrare pentru asociatia dumneavoastra de proprietari in conformitate cu legislatia in vigoare
Pasionat de munca mea si de oamenii frumosi! Hai sa facem echipa impreuna si sa facem treaba.
Salut! Suntem Biroul de Expertiză Contabilă CRISTACHE AURELIA și ne ocupăm cu contabilitatea într-un mod simplu și eficient. Cu noi, gestionarea aspectelor financiare devine mai ușoară și mai clară pentru afacerea ta. De ce să lucrezi cu noi? ●Experiență Solidă: Avem ani buni de experiență în...
Administrare eficientă si transparentă a imobilelor inchiriate, pe baza de contract: - închiriem imobilul - menținem legătura constant cu chiriașii - asigurăm mentenanța instalațiilor - verificăm plata facturilor de utilități - monitorizăm lucrarile de modernizare - asigurăm plata taxelor și...
Ce ne face unici? În primul rând, aducem un strop de creativitate în administrarea apartamentelor, iar pentru fiecare problema am gasit intotdeauna o rezolvare. Înțelegem că fiecare apartament are propria poveste și caracter unic, așa că ne asigurăm că fiecare detaliu este pus în valoare. De la...
Servicii complete de administrare financiara / contabila si tehnica condominii și platformă online pentru locatari. Platforma pune la dispoziție avizier online, plata cu cardul a întreținerii, istoric al plăților, transparență la calculul cotei de întreținere, și notificări email. Poți actualiza...
Daca va doriti servicii de calitate cu privire la administrarea imobilelor (Asociatii de Proprietari si nu numai), va rugam sa ne contactati pentru o oferta personalizata. Oferim raspunsuri si cautam solutii pentru orice fel de problema legata de administrarea imobilelor. www.super-servicii.ro
Oferim servicii complete de administrare asociatii de proprietari: administrare financiar - contabila, cenzorat, mentenanta tehnica, curățenie, întreținere spatii verzi cu angajați proprii. Avem in cadrul companiei avocați, experți contabili, administratori, inspector ssm+psi, personal curatenie,...
Cand totul conteaza, detaliile fac diferența. Oferim servicii de administrare asociații de proprietari si imobile. Înființăm asociații la cerere. Oferim administrare financiar contabila. Consultanta si cenzorat. Pe langa aceste servicii, va oferim si servicii de Curatenie si întreținere spații...
Nu promitem ca veti plati mai putin, dar va promitem ca veti sti ce, pe ce, si de ce platiti sumele respective pe cheltuieli.
Liniștea proprietarilor si siguranța locatarilor sunt pilonii pe care ne clădim relațiile. Chiriașii tin legătura cu noi print-o aplicație, iar orice problema legata de proprietatea dumneavoastră este tratata cu maxima seriozitate
Cu o experienta de 25 ani, ofer solutii complete de facility management si administrare a cladirilor pentru segmente diverse de activitati: locuinte, spatii comerciale si industriale in Bucuresti si Sectorul Agricol Ilfov. Solutiile includ toata gama de activitati specifice, de la mentenanta...
Best Bloc va ofera administrare imobila completa printr-un personal cu experienta si atestat de Primaria Cluj-Napoca. Serviciile noastre de administrare se adreseaza blocurilor, asociatiilor de propietari, caselor, ansamblurilor rezidentiale, apartamentelor, birourilor, halelor industriale etc....
Indiferent dacă închiriezi o garsonieră, un apartament sau o casă, ai nevoie de un partener local de încredere care să aibă grijă de valoarea proprietății tale, să o întrețină și să o gestioneze corespunzător Oferim un serviciu dedicat, personalizat de Property Management potrivit pentru...
Bună, Ne pare bine de cunostiinta. Sa ne prezentam un pic : Imobiliare pentru tine - Timișoara este firma care poate găsi imobilul la care ai visat. Răbdarea, corectitudinea și promptitudinea sunt valorile după care ne ghidam. Nu punem presiune nici pe client și nici pe proprietar, deoarece...
Echipa CM TOTAL ADMIN lucreaza in permanență pentru a identifica nevoile clientilor nostri și a aplica cele mai eficiente metode pentru a satisface cerintele lor. Ce oferim? •Servicii administrare imobile ( infiintare, contabilitate si mentenanta) •Servicii interventie rapida in caz de avarie –...
Portofoliu peste 50 asociații proprietari, soft gestiune inteligent, prezent pe piața din 2012
Răspunde la întrebări specifice nevoilor tale și completează solicitarea în doar 2 minute.
Primește oferte de la profesioniștii care se potrivesc cel mai bine solicitării tale.
Adresează întrebările tale profesioniștilor și vezi evaluările anterioare. Alege cea mai bună ofertă pentru tine!
Crearea unei cereri de servicii, primirea de oferte și contactarea profesioniștilor sunt complet gratuite pe HomeRun.
De obicei, profesioniștii pot vizualiza cererea în câteva ore, până la 3 zile. Între timp, ne propunem să venim cu cele mai bune oferte. Acestea vor fi transmite prin e-mail și SMS. După ce ai primit notificarea „Ofertă de preț primită”, te poți conecta la sistem, poți consulta ofertele și apoi să o selectezi pe cea care o consideri cea mai bună pentru tine.
HomeRun îți oferă posibilitatea de a primi oferte de la mai mulți profesioniști, ceea ce te ajută să nu depinzi de un singur furnizor de servicii. Primind mai multe oferte competitive, vei avea mai multe opțiuni și prețuri rezonabile.
Toate evaluările pe care le vezi în profilul unui profesionist sunt reale și verificate. Ne asigurăm că toate aceste lucrări sunt terminate și că recenziile sunt reale.
Prețurile pentru serviciul de Administrare Imobile la HomeRun variază între 450 Lei și 3.000 Lei în funcție de detaliile lucrării.