199 Administratorii Asociației de Proprietari disponibili.
În total 199 Administratorii Asociației de Proprietari sunt pregătiți să ofere servicii de cea mai bună calitate.
În medie 4,6 puncte de rating vă ajută să alegeți furnizorul de servicii potrivit.
Colecția de 58 recenzii reale și aprobate va fi utilă pentru decizia dvs.
Anul trecut 238 de clienți pentru servicii de Administrare Asociatii de Proprietari au avut încredere în HomeRun.
Vrem să fim siguri că toți profesioniștii noștri oferă cel mai bun serviciu. Avem grijă ca tu să îți realizezi proiectul în liniște.
Oferta personalizata in functie de nevoi. Platforma online. Modul nostru de operare: Profesionalism. Responsabilitate, Comunicare, Transparenta.
Aministrare financiar contabila: -preluarea şi înregistrarea facturilor de la furnizori -întocmirea listelor lunare de plată în conformitate cu -prevederile legale în vigoare -întocmire şi completare a -registrului jurnal -registru fond rulment -registru fond reparaţii -registru fond...
Suntem o firmă specializată în administrarea imobilelor și oferim servicii complete de gestionare a imobilelor in Bucuresti si Ilfov. Avem o echipă de profesioniști cu experiență în domeniu, care se asigură că imobilele sunt întreținute într-un mod eficient și eficace. Serviciile noastre includ...
La Adminno suntem o echipă mereu la curent cu cele mai recente reglementări legislative dar și cu cele mai noi tehnologii de gestionare a utilităților dintr-un condominiu. Ne străduim ca în acest mod să îți punem la dispoziție un serviciu de administrare cu adevărat modern și adecvat...
Buna ziua . Oferim pe baza contractuala servicii complete de administrare imobile . - administrare condominiu Constanta - Societatea noastră va pune la dispoziție o experiență de peste 10 ani . - Fiecare contract este personalizat în funcție de numărul de apartamente și de complexitate, va rugam...
Timpul devine in zilele noastre din ce in ce mai pretios, iar volumul de activitati care il ocupa nu se opreste pentru limita de 24 ore ale zilei. Devine tot mai greu sa realizam activitatile cotidiene cele mai banale intotdeauna fiind ceva mai important de facut, o intalnire care nu trebuie...
Increderea se câștigă prin transparență și seriozitate. Suntem atenti la nevoile locatarilor. Optimizam costurile si crestem nevoile locatarilor.
Oferim servicii complete si transparență financiara cu o echipa de profesioniști pentru peste 50 de asociații din Brașov.
Avantajele angajarii Bloc Administrator® inseamna prestarea de servicii de administrare financiara si tehnica de catre o persoana juridica care are ca obiect de activitate acest lucru la nivel profesional si care are ca obiectiv realizarea si intretinerea unui portofoliul de contracte pe termen...
Evidenta contabila de gestiune si financiara pentru orice tip de activitate, salarizare , HR, Revisal , declaratii fiscale si bilant contabil ( anual , semestrial si/sau interimar ), reprezentare la control fiscal si alte servicii ANAF , consultanta fiscala , infiintari si modificari firme la...
În grupul de firme “Metropolitan” găsim companii dinamice, cu specializări si acreditări diferite, ce vin în întâmpinarea nevoilor tehnice și logistice ale proprietarilor și ocupanților de clădiri. Managementul proactiv și administrarea eficientă, coroborate cu sprijinul unor profesioniști de...
Echipa noastră de profesioniști aduce o expertiză specializată în domeniul administrării proprietăților, fiind familiarizată cu aspecte legale, financiare și operaționale specifice gestionării imobilelor; Relațiile stabilite cu furnizorii, asigură negocieri avantajoase în privința costurilor pentru...
Ne place ceea ce facem și implicarea noastră este 100%. Mizam pe comunicare, organizare și transparenta totala prin programul de contabilitate folosit la care au acces totii proprietarii!
Sunt expert contabil și am experiență de 14 ani in contabilitatea asociațiilor de proprietari.
• BESTIMOB foloseste un software specializat, ceea ce va garanteaza o transparenta totala. Astfel, fiecare proprietar poate avea acces la acest portal, ceea ce va permite citirea contoarelor, precum si obtinerea fiselor de apartament direct de acasa, in orice moment. De asemenea, veti putea...
MARF Administrare SRL este o companie infiintata cu scopul de a oferi servicii profesionale in domeniul administrarii de imobile. Interactiunea cu partenerii se realizeaza prin intermediul personalului calificat si instruit sa raspunda exigentelor pietei, avand cunostinte si competente dobandite...
Firma administrare imobile Constanta Stay, ofera servicii de administrare pentru asociatii de proprietari. Asiguram administrator atestat conform preveder legii 196/2018.
ATESTAT eliberat de Primaria sector 6 si certificare atestat Asigurare profesionala valabila Recomandari: pot fi oferite date de contact din asociatiile de proprietari cu care lucram – respectiv presedintii asociatiilor pentru un feedback real Expert contabil, membru CECCAR Transparenta operatiuni
ALEANTO CONSULT SRL, prin personal calificat conform Legii 196/2018, va ofera servicii complete de administrare pentru asociatia dumneavoastra de proprietari in conformitate cu legislatia in vigoare
Servicii corecte pentru asociatii de proprietari si firme, calitate premium si intotdeauna incercam sa eficientizam costurile in favoarea clientului.
Abordare Personalizată: Înțelegem că fiecare comunitate are nevoi unice, așa că ne adaptăm soluțiile pentru a se potrivi cerințelor specifice ale fiecărui condominiu. Comunicare Deschisă: Menținem canale de comunicare transparente și accesibile, încurajând locatarii să participe activ la deciziile...
Ceea ce ar trebui sa facă o firma de administrare, chiar pun în aplicare ... tot ceea ce facem noi se bazează pe implicare, corectitudine, transparenta în scopul creșterii confortului celor care ne angajează!
La HOME BLOC ADMIN SRL oferim o gama larga de servicii personalizate pentru a satisface nevoile specifice ale Asociatiilor de Proprietari. Cu ajutorul unei echipe de specialisti calificati si a parteneriatelor cu furnizori de incredere, asiguram o administrare eficienta si profesionista a tuturor...
Salut! Suntem Biroul de Expertiză Contabilă CRISTACHE AURELIA și ne ocupăm cu contabilitatea într-un mod simplu și eficient. Cu noi, gestionarea aspectelor financiare devine mai ușoară și mai clară pentru afacerea ta. De ce să lucrezi cu noi? ●Experiență Solidă: Avem ani buni de experiență în...
Oferim servicii de Administrare Imobile din anul 2007 prin societatile noastre de administrare , si din 2001 prin contract individual de munca, asadar avem o experienta de peste 20 ani in domeniul administrarii blocurilor . Avem un portofoliu de peste 100 asociatii de proprietari, majoritatea din...
Experienta de 20 ani, seriozitate, corectitudine, specializare tehnica si in contabilitate
Totul are un inceput! Puteti considera AFAMI… primul pas. Experienta si profesionalismul ne rezerva dreptul de a fi, cu toata responsabilitatea in centrul oricarui proiect ce vizeaza domeniul administrarii de imobile si al managementului imobiliar din Romania, ca parte integranta.
Consultanta inclusa in pret, raspunsuri rapide, garantarea serviciilor prestate.
Persoana fizică autorizată în administrarea imobilelor cu experiență în domeniu de peste 10 ani, dintre care peste 4 ani în administrarea exclusivă a complexelor rezidențiale noi Implementare cu succes în domeniul administrării imobilelor a conceptului de manager de proprietate prin care se...
7 motive pentru ACCURATO 1. Avem cunoștințe aprofundate în legislația asociațiilor de proprietari și sprijinim conducerea la toate deciziile 2. Folosim cel mai răspândit software pentru contabilitate (e-bloc.ro) 3. Transmitem întreținerea pe email și postam toate facturile și hotărârile pe e-bloc...
Pasionat de munca mea si de oamenii frumosi! Hai sa facem echipa impreuna si sa facem treaba.
Oferim servicii complete de administrare asociatii de proprietari: administrare financiar - contabila, cenzorat, mentenanta tehnica, curățenie, întreținere spatii verzi cu angajați proprii. Avem in cadrul companiei avocați, experți contabili, administratori, inspector ssm+psi, personal curatenie,...
Oferim servicii de administrare imobile (Asociatii de proiprietari si nu numai) la cele mai inalte standarde de calitate. Oferim raspunsuri si cautam solutii pentru orice fel de probleme care tin de administrarea imobilelor. Avem colaboratori in toate domeniile conexe (instalatori, electricieni,...
Cand totul conteaza, detaliile fac diferența. Oferim servicii de administrare asociații de proprietari si imobile. Înființăm asociații la cerere. Oferim administrare financiar contabila. Consultanta si cenzorat. Pe langa aceste servicii, va oferim si servicii de Curatenie si întreținere spații...
Nu promitem ca veti plati mai putin, dar va promitem ca veti sti ce, pe ce, si de ce platiti sumele respective pe cheltuieli.
Administrator autorizat, program Bloc manager emitem factura, oferim servicii de administrare tehnica, casierie, depunere declarații fiscale și operare in SPV la ANAF.. Operare in Revisal pentru contractele de muncă. Actualizare documente judecătorie.
La Stanley Property Management, suntem dedicați administrării eficiente a asociațiilor de proprietari, oferind soluții personalizate și transparente pentru fiecare comunitate. Echipa noastră de experți se angajează să ofere servicii de cea mai înaltă calitate, cu un accent puternic pe satisfacția...
Best Bloc va ofera administrare imobila completa printr-un personal cu experienta si atestat de Primaria Cluj-Napoca. Serviciile noastre de administrare se adreseaza blocurilor, asociatiilor de propietari, caselor, ansamblurilor rezidentiale, apartamentelor, birourilor, halelor industriale etc....
Oferim servicii de administrare financiar-contabila, cu costuri adaptate nevoilor dvs. Nu ezitați sa ne contactați.
Peste 20 ani experienta Administrare contabila si tehnica pentru Asociatii de Proprietari
Răspunde la întrebări specifice nevoilor tale și completează solicitarea în doar 2 minute.
Primește oferte de la profesioniștii care se potrivesc cel mai bine solicitării tale.
Adresează întrebările tale profesioniștilor și vezi evaluările anterioare. Alege cea mai bună ofertă pentru tine!
Crearea unei cereri de servicii, primirea de oferte și contactarea profesioniștilor sunt complet gratuite pe HomeRun.
De obicei, profesioniștii pot vizualiza cererea în câteva ore, până la 3 zile. Între timp, ne propunem să venim cu cele mai bune oferte. Acestea vor fi transmite prin e-mail și SMS. După ce ai primit notificarea „Ofertă de preț primită”, te poți conecta la sistem, poți consulta ofertele și apoi să o selectezi pe cea care o consideri cea mai bună pentru tine.
HomeRun îți oferă posibilitatea de a primi oferte de la mai mulți profesioniști, ceea ce te ajută să nu depinzi de un singur furnizor de servicii. Primind mai multe oferte competitive, vei avea mai multe opțiuni și prețuri rezonabile.
Toate evaluările pe care le vezi în profilul unui profesionist sunt reale și verificate. Ne asigurăm că toate aceste lucrări sunt terminate și că recenziile sunt reale.
Prețurile pentru serviciul de Administrare Asociatii de Proprietari la HomeRun variază între 490 Lei și 2.500 Lei în funcție de detaliile lucrării.
Camelia P.
Administrare Asociatii de Proprietari
10/01/2024
Dna Adam este foarte profesionista si dedicata. Este extrem de bine pregatita, ofera solutii si sfaturi foarte bune, priveste situatia din mai multe perspective. Pentru problema noastra a fost o adevarata salvatoare. O recomand cu incredere, cu dna. Adam aveti siguranta unui rezultat excelent. Fara ea nu am fi reusit niciodata ceea ce ne-am propus.
Daniel G.
Administrare Asociatii de Proprietari
26/11/2023
Avem o colaborare foarte bună cu firma de administrare! Serviciul este calitate preț. Atuul lor este comunicarea, rezolvând orice problema în timp.util