Oferă Servicii
223 Firme Administrare Blocuri disponibili.
În total 223 Firme Administrare Blocuri sunt pregătiți să ofere servicii de cea mai bună calitate.
În medie 4,7 puncte de rating vă ajută să alegeți furnizorul de servicii potrivit.
Colecția de 56 recenzii reale și aprobate va fi utilă pentru decizia dvs.
Anul trecut 278 de clienți pentru servicii de Administrator Bloc au avut încredere în HomeRun.
Vrem să fim siguri că toți profesioniștii noștri oferă cel mai bun serviciu. Avem grijă ca tu să îți realizezi proiectul în liniște.

Despre administrare si servicii oferite: Serviciile de administrare imobile sunt esențiale pentru a ușura și gestiona toate detaliile legate de funcționarea și întreținerea unui imobil. Aceste servicii, de obicei, sunt oferite de administratori specializați care se ocupă de numeroase...

Firma administrare imobile Constanta Stay, ofera servicii de administrare pentru asociatii de proprietari. Asiguram administrator atestat conform preveder legii 196/2018.

Buna ziua . Oferim pe baza contractuala servicii complete de administrare imobile . - administrare condominiu Constanta - Societatea noastră va pune la dispoziție o experiență de peste 10 ani . - Fiecare contract este personalizat în funcție de numărul de apartamente și de complexitate, va rugam...

Admin Expert Solutions este o firma cu multa experienta in domeniul de administrare imobile. La noi gasesti cele mai avantajoase preturi. Oferim servicii complete de administrare.

Cu o experienta de 15 ani in domeniul administrarii imobilelor, ma recomand pentru corectitudinea si transparenta cu care gestionez fiecare Asociatie in parte. Sunt implicata activ in rezolvarea problemelor privind cladirile de sub administrarea mea si imi place sa fiu intotdeauna documentata in...

Realty Wizard este alegerea ideală datorită experienței noastre de peste 8 ani în administrarea imobilelor și asociațiilor de proprietari. Echipa noastră tânără și dinamică oferă servicii personalizate, adaptate nevoilor fiecărei proprietăți, asigurând un management eficient și transparent. Oferim...

Ne place ceea ce facem și implicarea noastră este 100%. Mizam pe comunicare, organizare și transparenta totala prin programul de contabilitate folosit la care au acces totii proprietarii!

ATESTAT eliberat de Primaria sector 6 si certificare atestat Asigurare profesionala valabila Recomandari: pot fi oferite date de contact din asociatiile de proprietari cu care lucram – respectiv presedintii asociatiilor pentru un feedback real Expert contabil, membru CECCAR Transparenta operatiuni

Sunt expert contabil și am experiență de 14 ani in contabilitatea asociațiilor de proprietari.

Oferta personalizata in functie de nevoi. Platforma online. Modul nostru de operare: Profesionalism. Responsabilitate, Comunicare, Transparenta.

La Vertago Imob, ne dedicăm cu pasiune administrării asociaților de proprietari și imobilelor, oferind servicii complete de administrare pentru orice tip de proprietate. Echipa noastră este formată din oameni cu experiență, capabili să gestioneze eficient orice situație care poate apărea, de la...

Suntem o firmă specializată în administrarea imobilelor și oferim servicii complete de gestionare a imobilelor in Bucuresti si Ilfov. Avem o echipă de profesioniști cu experiență în domeniu, care se asigură că imobilele sunt întreținute într-un mod eficient și eficace. Serviciile noastre includ...

Echipa noastră de profesioniști aduce o expertiză specializată în domeniul administrării proprietăților, fiind familiarizată cu aspecte legale, financiare și operaționale specifice gestionării imobilelor; Relațiile stabilite cu furnizorii, asigură negocieri avantajoase în privința costurilor pentru...

Oferim servicii de administrare financiar-contabila pentru 45 de asociatii de proprietari.

Expertiză Profesională: Echipa noastră de specialiști are o experiență vastă în domeniu, asigurându-se că toate activitățile sunt conforme cu cele mai bune practici. Transparență și Încredere: Ne concentrăm pe construirea unei relații de încredere cu clienții noștri, asigurându-ne că toate...

Liniștea proprietarilor si siguranța locatarilor sunt pilonii pe care ne clădim relațiile. Chiriașii tin legătura cu noi print-o aplicație, iar orice problema legata de proprietatea dumneavoastră este tratata cu maxima seriozitate

Adaptam serviciile la nevoile proprietarilor, pentru un confort civilizat, un mod transparent de prezentare a cheltuielilor asociatiei catre diversi prestatori si, o comunicare moderna si eficienta intre asociatie si personalul administrativ, toate aceste servicii se fac exclusiv in conformitate cu...

Suntem o echipa de oameni dedicati, atenti la detalii si focusati, utilizând un soft specializat și dedicat pentru serviciile prestate.

Experienta si expertiza profesionala de cincisprezece ani in domeniul administrare condominii, corectitudine in aplicarea legii, comunicare permanenta cu proprietarii si conducerea asociatiilor inclusiv prin folosirea aplicatiei Ebloc, transparenta, implicare, incredere, servicii de inalta calitate...

• BESTIMOB foloseste un software specializat, ceea ce va garanteaza o transparenta totala. Astfel, fiecare proprietar poate avea acces la acest portal, ceea ce va permite citirea contoarelor, precum si obtinerea fiselor de apartament direct de acasa, in orice moment. De asemenea, veti putea...

În grupul de firme “Metropolitan” găsim companii dinamice, cu specializări si acreditări diferite, ce vin în întâmpinarea nevoilor tehnice și logistice ale proprietarilor și ocupanților de clădiri. Managementul proactiv și administrarea eficientă, coroborate cu sprijinul unor profesioniști de...

De ce LunaCo? Pentru că oferim servicii corecte, rapide și făcute ca pentru noi acasă. Punem calitatea pe primul loc, suntem serioși, răspundem prompt și lăsăm spațiile impecabile. Cu noi nu ai bătăi de cap, doar rezultate garantate.

MARF Administrare SRL este o companie infiintata cu scopul de a oferi servicii profesionale in domeniul administrarii de imobile. Interactiunea cu partenerii se realizeaza prin intermediul personalului calificat si instruit sa raspunda exigentelor pietei, avand cunostinte si competente dobandite...

Seriozitate si profesionalism, oricand la indemana clientului, Garantia experientei

Increderea se câștigă prin transparență și seriozitate. Suntem atenti la nevoile locatarilor. Optimizam costurile si crestem nevoile locatarilor.

Best Bloc va ofera administrare imobila completa printr-un personal cu experienta si atestat de Primaria Cluj-Napoca. Serviciile noastre de administrare se adreseaza blocurilor, asociatiilor de propietari, caselor, ansamblurilor rezidentiale, apartamentelor, birourilor, halelor industriale etc....

Ofer servicii avantajoase,profitabile, pentru asociațiile de proprietari . Atenție deosebită asupra lucrului bine făcut.

Echipa Blockadmin ofera servicii complete de administrare a imobilelor la un nivel ridicat de calitate. Avand experienta necesara acumulata in administrarea imobilelor va oferim servicii cu un mare grad de profesionalism, corectitudine si punctualitate.

Pregatire temeinica in domeniul economic si juridic, experienta in analiza contabila si juridica a Asociatiilor de Proprietari.

Ofer servicii de cenzorat pentru Asociatii de Proprietari, respectiv: - verificarea lunara a listelor de intretinere -urmarirea aplicarii prevederilor L196/2018 -intocmirea de rapoarte de verificare si propunerea de masuri corective, daca este cazul -verificarea legalitatii desfasurarii Adunarii...

Dorim sa legam colaborari pe termen lung si sa comunicam deschis cu partenerii nostri, raspunzand cu drag oricarei solicitari.

Cand totul conteaza, detaliile fac diferența. Oferim servicii de administrare asociații de proprietari si imobile. Înființăm asociații la cerere. Oferim administrare financiar contabila. Consultanta si cenzorat. Pe langa aceste servicii, va oferim si servicii de Curatenie si întreținere spații...

Administrare completă pentru asociații de proprietari – rapid, eficient și fără bătăi de cap! Administrator atestat conform Legii 196/2018, expert contabil membru CECCAR , cu peste 15 ani de experiență în domeniu, ofer servicii profesionale, transparente și adaptate nevoilor fiecărei asociații....

Servicii profesionale de administrare a cladirilor Venim în sprijinul beneficiarilor nostri cu o gamă largă de servicii: administrare financiar-contabila, administrare tehnica, servicii cenzorat, consiliere juridica si suport in situatiile aparute in exploatarea cladirilor yco.ro

Administrator atestat conform Legii 196/2018, expert contabil membru CECCAR , cu peste 15 ani de experiență în domeniu, ofer servicii profesionale, transparente și adaptate nevoilor fiecărei asociații. Administratorul firmei este expert contabil, cu experiență în domeniul financiar-contabil –...

Administrator condominii cu atestat, ofer servicii de administrare imobile. Fiecare contract este personalizat în funcție de numărul de apartamente și de complexitate, va rugam sa sunați pentru o oferta adaptata dvs. Printre serviciile efectuate menționez: -Întocmirea listelor lunare de plată...

Nu promitem ca veti plati mai putin, dar va promitem ca veti sti ce, pe ce, si de ce platiti sumele respective pe cheltuieli.

Am îmbinat pasiunea cu experiența până la perfecțiune. Pe lângă serviciile ofertate și contractate, asigurăm asistență, consultanță și modele de acte gratuit.

Oferim servicii complete si transparență financiara cu o echipa de profesioniști pentru peste 50 de asociații din Brașov.

La Adminno suntem o echipă mereu la curent cu cele mai recente reglementări legislative dar și cu cele mai noi tehnologii de gestionare a utilităților dintr-un condominiu. Ne străduim ca în acest mod să îți punem la dispoziție un serviciu de administrare cu adevărat modern și adecvat...
Răspunde la întrebări specifice nevoilor tale și completează solicitarea în doar 2 minute.
Primește oferte de la profesioniștii care se potrivesc cel mai bine solicitării tale.
Adresează întrebările tale profesioniștilor și vezi evaluările anterioare. Alege cea mai bună ofertă pentru tine!
Crearea unei cereri de servicii, primirea de oferte și contactarea profesioniștilor sunt complet gratuite pe HomeRun.
De obicei, profesioniștii pot vizualiza cererea în câteva ore, până la 3 zile. Între timp, ne propunem să venim cu cele mai bune oferte. Acestea vor fi transmite prin e-mail și SMS. După ce ai primit notificarea „Ofertă de preț primită”, te poți conecta la sistem, poți consulta ofertele și apoi să o selectezi pe cea care o consideri cea mai bună pentru tine.
HomeRun îți oferă posibilitatea de a primi oferte de la mai mulți profesioniști, ceea ce te ajută să nu depinzi de un singur furnizor de servicii. Primind mai multe oferte competitive, vei avea mai multe opțiuni și prețuri rezonabile.
Toate evaluările pe care le vezi în profilul unui profesionist sunt reale și verificate. Ne asigurăm că toate aceste lucrări sunt terminate și că recenziile sunt reale.
Prețurile pentru serviciul de Administrator Bloc la HomeRun variază între 360 Lei și 4.000 Lei în funcție de detaliile lucrării.