42 Firme Administrare Imobile disponibili în Ilfov.
În total 42 Firme Administrare Imobile sunt pregătiți să ofere servicii de cea mai bună calitate pentru Ilfov.
În medie 4,5 puncte de rating vă ajută să alegeți furnizorul de servicii potrivit pentru Ilfov.
Colecția de 10 recenzii reale și aprobate pentru Ilfov va fi utilă pentru decizia dvs.
Anul trecut 74 de clienți pentru servicii de Administrare Imobile au avut încredere în HomeRun pentru Ilfov.
Vrem să fim siguri că toți profesioniștii noștri oferă cel mai bun serviciu. Avem grijă ca tu să îți realizezi proiectul în liniște.
Timpul devine in zilele noastre din ce in ce mai pretios, iar volumul de activitati care il ocupa nu se opreste pentru limita de 24 ore ale zilei. Devine tot mai greu sa realizam activitatile cotidiene cele mai banale intotdeauna fiind ceva mai important de facut, o intalnire care nu trebuie...
Oferta personalizata in functie de nevoi. Platforma online. Modul nostru de operare: Profesionalism. Responsabilitate, Comunicare, Transparenta.
Misiunea companiei este administrarea imobilelor potrivit standardelor profesionale europene de profil. Urmarim asigurarea, protejarea si cresterea calitatii vietii, a confortului locatarilor, a securitatii acestora, avand misiunea de a optimiza cheltuielile, de a diminua si elimina pierderile,...
• BESTIMOB foloseste un software specializat, ceea ce va garanteaza o transparenta totala. Astfel, fiecare proprietar poate avea acces la acest portal, ceea ce va permite citirea contoarelor, precum si obtinerea fiselor de apartament direct de acasa, in orice moment. De asemenea, veti putea...
Echipa noastră de profesioniști aduce o expertiză specializată în domeniul administrării proprietăților, fiind familiarizată cu aspecte legale, financiare și operaționale specifice gestionării imobilelor; Relațiile stabilite cu furnizorii, asigură negocieri avantajoase în privința costurilor pentru...
Admin Expert Solutions este o firma cu multa experienta in domeniul de administrare imobile. La noi gasesti cele mai avantajoase preturi. Oferim servicii complete de administrare.
Echipa CM TOTAL ADMIN lucreaza in permanență pentru a identifica nevoile clientilor nostri și a aplica cele mai eficiente metode pentru a satisface cerintele lor. Ce oferim? •Servicii administrare imobile ( infiintare, contabilitate si mentenanta) •Servicii interventie rapida in caz de avarie –...
La Stanley Property Management, suntem dedicați administrării eficiente a asociațiilor de proprietari, oferind soluții personalizate și transparente pentru fiecare comunitate. Echipa noastră de experți se angajează să ofere servicii de cea mai înaltă calitate, cu un accent puternic pe satisfacția...
ATESTAT eliberat de Primaria sector 6 si certificare atestat Asigurare profesionala valabila Recomandari: pot fi oferite date de contact din asociatiile de proprietari cu care lucram – respectiv presedintii asociatiilor pentru un feedback real Expert contabil, membru CECCAR Transparenta operatiuni
Portofoliu peste 50 asociații proprietari, soft gestiune inteligent, prezent pe piața din 2012
În grupul de firme “Metropolitan” găsim companii dinamice, cu specializări si acreditări diferite, ce vin în întâmpinarea nevoilor tehnice și logistice ale proprietarilor și ocupanților de clădiri. Managementul proactiv și administrarea eficientă, coroborate cu sprijinul unor profesioniști de...
Salut! Suntem Biroul de Expertiză Contabilă CRISTACHE AURELIA și ne ocupăm cu contabilitatea într-un mod simplu și eficient. Cu noi, gestionarea aspectelor financiare devine mai ușoară și mai clară pentru afacerea ta. De ce să lucrezi cu noi? ●Experiență Solidă: Avem ani buni de experiență în...
Abordare Personalizată: Înțelegem că fiecare comunitate are nevoi unice, așa că ne adaptăm soluțiile pentru a se potrivi cerințelor specifice ale fiecărui condominiu. Comunicare Deschisă: Menținem canale de comunicare transparente și accesibile, încurajând locatarii să participe activ la deciziile...
Grupul de firme SCOMET si-a inceput activitatea in 2006, in aceasta perioada dezvoltandu-se intr-unul din cei mai mari furnizori de servicii de ‘property and facility management’ (administrare imobile) adresate segmentului rezidential. Administram mai mult de 45,000 apartamente in diferite tipuri...
Compania noastra s-a infiintat din dorinta de a oferi colaboratorilor nostri servicii facile si cat mai transparente in ceea ce priveste buna desfasurare a asociatiilor de proprietari. De aceea, am considerat benefica o structura simplificata a tuturor nevoilor dumneavoastra, detinand un portofoliu...
Avantajele angajarii Bloc Administrator® inseamna prestarea de servicii de administrare financiara si tehnica de catre o persoana juridica care are ca obiect de activitate acest lucru la nivel profesional si care are ca obiectiv realizarea si intretinerea unui portofoliul de contracte pe termen...
Suntem o firmă specializată în administrarea imobilelor și oferim servicii complete de gestionare a imobilelor in Bucuresti si Ilfov. Oferta noastra cuprinde preturi decente pentru buzunarul fiecarui proprietar! Lucram Transparent, suntem Implicati in ceea ce facem si suntem Seriosi
Ceea ce ar trebui sa facă o firma de administrare, chiar pun în aplicare ... tot ceea ce facem noi se bazează pe implicare, corectitudine, transparenta în scopul creșterii confortului celor care ne angajează!
Persoana fizică autorizată în administrarea imobilelor cu experiență în domeniu de peste 10 ani, dintre care peste 4 ani în administrarea exclusivă a complexelor rezidențiale noi Implementare cu succes în domeniul administrării imobilelor a conceptului de manager de proprietate prin care se asigură...
Ciel Administrare Imobile oferă servicii complete de administrare. Experiența de peste 15 ani, personal calificat,peste 150 imobile in administrare atât in Bucuresti cât și in Ilfov.
Oferim servicii administrare imobile, la preturi avantajoase. Suntem o firma mica si acordam o atentie sporita clientilor si rezolvarii problemelor acestora. Motto-ul nostru este: Integritate si promptitudine.
Oferim servicii de Administrare Imobile din anul 2007 prin societatile noastre de administrare , si din 2001 prin contract individual de munca, asadar avem o experienta de peste 20 ani in domeniul administrarii blocurilor . Avem un portofoliu de peste 100 asociatii de proprietari, majoritatea din...
Totul are un inceput! Puteti considera AFAMI… primul pas. Experienta si profesionalismul ne rezerva dreptul de a fi, cu toata responsabilitatea in centrul oricarui proiect ce vizeaza domeniul administrarii de imobile si al managementului imobiliar din Romania, ca parte integranta.
"Clientul este in centrul atentiei noastre", ceea ce nu este doar un slogan, putem demonstra cu peste 100 de review - uri extrem de pozitive la propritatile administrate de noi. Suntem convinsi ca experienta si feedback-ul clientului final poate aduce satisfactie financiara atat pentru...
ALEANTO CONSULT SRL, prin personal calificat conform Legii 196/2018, va ofera servicii complete de administrare pentru asociatia dumneavoastra de proprietari in conformitate cu legislatia in vigoare
Administrator, persoana fizica autorizata (PFA) cu atestat conform Legii nr.196/2018, ofer servicii financiar-contabile pentru asociatii de proprietari din sector 2 Organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, in conditiile legii. (programul BlockMangerNet,...
Dorim sa legam colaborari pe termen lung si sa comunicam deschis cu partenerii nostri, raspunzand cu drag oricarei solicitari.
Principalele noastre atribute sunt simple si la obiect: promptitune, calitate, seriozitate, profesionalist, experienta vasta in domeniul administrarii de imobile. Avantajul nostru competitiv consta in oferte de pret imbatabile!
DESPRE XBLOC - Avem o experienta de peste 10 de ani in administrarea de imobile. - Peste 10 angajati, specializati pe diferite activitati specifice. - Punct de lucru cu program cu publicul si casierie. - Echipaje de teren pregatite sa intervina in caz de urgente. - Tehnica de calcul avansata de...
Ofer servicii de - organizarea și conducerea contabilității în partidă simplă . -efectuarea operațiunilor de casierie. -coordonarea și controlul activității de întreținere și dezvoltare armonioasă a proprietății comune Lucrez in domeniu din 2011
Oferim servicii de administrare completa (contabilitate, tehnic, casierie) pentru asociatii de proprietari, asigurate de o echipa profesionista.
Am peste 3 ani experienta de administrator si peste 20 ani de presdinte asociatie
- Avem o experienta de peste 10 de ani in administrarea de imobile. - Punct de lucru cu program cu publicul si casierie. - Echipaje de teren pregatite sa intervina in caz de urgente. - Tehnica de calcul avansata de ultima generatie. - Personal calificat. - Suport juridic. * [Siguranta] - Asigurare...
Oferim servicii de administrare financiar-contabila, cu costuri adaptate nevoilor dvs. Nu ezitați sa ne contactați.
-software BlocManager -contabilitate completa, depunere declaratii, e-factura -contabilitate 100% online, acces complet 24/24 la toate documentele asociatiei -consultanta
Oferim servicii premium de administrare financiar-contabile pentru asociatiile de proprietari si pentru companiile de facility management sau administrare completa de imboile. Serviciile sunt bazate pe calitate, corectitudine, axate pe nevoile proprietarilor si sunt in concordanta cu legea...
Pachetul nostru de oferte are ca principal scop atât intervenția cât mai eficientă asupra situațiilor standard cât și rezolvarea în mod eficient a problemelor apărute pe parcurs, prin aplicarea unor metode eficiente de gestionare a situațiilor și maximizarea beneficiilor ce pot fi aduse...
In calitate de expert contabil si consultant fiscal, ofer, la cerere si servicii de cenzorat lunar pentru asociatii de locatari recunoscute ca asociatii de proprietari conform legii. Verificarea lunara, trimestriala, semestriala sau anuala a activitatii financiar contabile si de gestiune...
La HOME BLOC ADMIN SRL oferim o gama larga de servicii personalizate pentru a satisface nevoile specifice ale Asociatiilor de Proprietari. Cu ajutorul unei echipe de specialisti calificati si a parteneriatelor cu furnizori de incredere, asiguram o administrare eficienta si profesionista a tuturor...
Experienta de 20 ani, seriozitate, corectitudine, specializare tehnica si in contabilitate
Răspunde la întrebări specifice nevoilor tale și completează solicitarea în doar 2 minute.
Primește oferte de la profesioniștii care se potrivesc cel mai bine solicitării tale.
Adresează întrebările tale profesioniștilor și vezi evaluările anterioare. Alege cea mai bună ofertă pentru tine!
Crearea unei cereri de servicii, primirea de oferte și contactarea profesioniștilor sunt complet gratuite pe HomeRun.
De obicei, profesioniștii pot vizualiza cererea în câteva ore, până la 3 zile. Între timp, ne propunem să venim cu cele mai bune oferte. Acestea vor fi transmite prin e-mail și SMS. După ce ai primit notificarea „Ofertă de preț primită”, te poți conecta la sistem, poți consulta ofertele și apoi să o selectezi pe cea care o consideri cea mai bună pentru tine.
HomeRun îți oferă posibilitatea de a primi oferte de la mai mulți profesioniști, ceea ce te ajută să nu depinzi de un singur furnizor de servicii. Primind mai multe oferte competitive, vei avea mai multe opțiuni și prețuri rezonabile.
Toate evaluările pe care le vezi în profilul unui profesionist sunt reale și verificate. Ne asigurăm că toate aceste lucrări sunt terminate și că recenziile sunt reale.
Prețurile pentru serviciul de Ilfov Administrare Imobile la HomeRun variază între 450 Lei și 2.900 Lei în funcție de detaliile lucrării.