56 Administratorii Asociației de Proprietari disponibili în Sector 4.
În total 56 Administratorii Asociației de Proprietari sunt pregătiți să ofere servicii de cea mai bună calitate pentru Sector 4.
În medie 4,7 puncte de rating vă ajută să alegeți furnizorul de servicii potrivit pentru Sector 4.
Colecția de 19 recenzii reale și aprobate pentru Sector 4 va fi utilă pentru decizia dvs.
Anul trecut 75 de clienți pentru servicii de Administrare Asociatii de Proprietari au avut încredere în HomeRun pentru Sector 4.
Vrem să fim siguri că toți profesioniștii noștri oferă cel mai bun serviciu. Avem grijă ca tu să îți realizezi proiectul în liniște.
Sunt expert contabil și am experiență de 14 ani in contabilitatea asociațiilor de proprietari.
Timpul devine in zilele noastre din ce in ce mai pretios, iar volumul de activitati care il ocupa nu se opreste pentru limita de 24 ore ale zilei. Devine tot mai greu sa realizam activitatile cotidiene cele mai banale intotdeauna fiind ceva mai important de facut, o intalnire care nu trebuie...
În grupul de firme “Metropolitan” găsim companii dinamice, cu specializări si acreditări diferite, ce vin în întâmpinarea nevoilor tehnice și logistice ale proprietarilor și ocupanților de clădiri. Managementul proactiv și administrarea eficientă, coroborate cu sprijinul unor profesioniști de...
Administrator imobile,experiență de peste 6 ani, aplicația blocmanagerNet,parte tehnică,referințe f bune
Grupul de firme SCOMET si-a inceput activitatea in 2006, in aceasta perioada dezvoltandu-se intr-unul din cei mai mari furnizori de servicii de ‘property and facility management’ (administrare imobile) adresate segmentului rezidential. Administram mai mult de 45,000 apartamente in diferite tipuri...
Ceea ce ar trebui sa facă o firma de administrare, chiar pun în aplicare ... tot ceea ce facem noi se bazează pe implicare, corectitudine, transparenta în scopul creșterii confortului celor care ne angajează!
Salut! Suntem Biroul de Expertiză Contabilă CRISTACHE AURELIA și ne ocupăm cu contabilitatea într-un mod simplu și eficient. Cu noi, gestionarea aspectelor financiare devine mai ușoară și mai clară pentru afacerea ta. De ce să lucrezi cu noi? ●Experiență Solidă: Avem ani buni de experiență în...
• BESTIMOB foloseste un software specializat, ceea ce va garanteaza o transparenta totala. Astfel, fiecare proprietar poate avea acces la acest portal, ceea ce va permite citirea contoarelor, precum si obtinerea fiselor de apartament direct de acasa, in orice moment. De asemenea, veti putea...
ATESTAT eliberat de Primaria sector 6 si certificare atestat Asigurare profesionala valabila Recomandari: pot fi oferite date de contact din asociatiile de proprietari cu care lucram – respectiv presedintii asociatiilor pentru un feedback real Expert contabil, membru CECCAR Transparenta operatiuni
DESPRE XBLOC - Avem o experienta de peste 10 de ani in administrarea de imobile. - Peste 10 angajati, specializati pe diferite activitati specifice. - Punct de lucru cu program cu publicul si casierie. - Echipaje de teren pregatite sa intervina in caz de urgente. - Tehnica de calcul avansata de...
Ofer servicii de - organizarea și conducerea contabilității în partidă simplă . -efectuarea operațiunilor de casierie. -coordonarea și controlul activității de întreținere și dezvoltare armonioasă a proprietății comune Lucrez in domeniu din 2011
Oferim servicii de administrare financiar-contabila, cu costuri adaptate nevoilor dvs. Nu ezitați sa ne contactați.
Oferim servicii de administrare completa (contabilitate, tehnic, casierie) pentru asociatii de proprietari, asigurate de o echipa profesionista.
-software BlocManager -contabilitate completa, depunere declaratii, e-factura -contabilitate 100% online, acces complet 24/24 la toate documentele asociatiei -consultanta
Administrator, persoana fizica autorizata (PFA) cu atestat conform Legii nr.196/2018, ofer servicii financiar-contabile pentru asociatii de proprietari din sector 2 Organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, in conditiile legii. (programul BlockMangerNet,...
- Avem o experienta de peste 10 de ani in administrarea de imobile. - Punct de lucru cu program cu publicul si casierie. - Echipaje de teren pregatite sa intervina in caz de urgente. - Tehnica de calcul avansata de ultima generatie. - Personal calificat. - Suport juridic. * [Siguranta] - Asigurare...
Oferim servicii premium de administrare financiar-contabile pentru asociatiile de proprietari si pentru companiile de facility management sau administrare completa de imboile. Serviciile sunt bazate pe calitate, corectitudine, axate pe nevoile proprietarilor si sunt in concordanta cu legea...
MARF Administrare SRL este o companie infiintata cu scopul de a oferi servicii profesionale in domeniul administrarii de imobile. Interactiunea cu partenerii se realizeaza prin intermediul personalului calificat si instruit sa raspunda exigentelor pietei, avand cunostinte si competente dobandite...
Preturi avantajoase zugraveli lavabile gresie , faianta placari cu rigips pereti despartitori glet izolatii polistiren parchet laminat pentru mai multe detali contactați-ne.
Dorim sa legam colaborari pe termen lung si sa comunicam deschis cu partenerii nostri, raspunzand cu drag oricarei solicitari.
Pachetul nostru de oferte are ca principal scop atât intervenția cât mai eficientă asupra situațiilor standard cât și rezolvarea în mod eficient a problemelor apărute pe parcurs, prin aplicarea unor metode eficiente de gestionare a situațiilor și maximizarea beneficiilor ce pot fi aduse...
Principalele noastre atribute sunt simple si la obiect: promptitune, calitate, seriozitate, profesionalist, experienta vasta in domeniul administrarii de imobile. Avantajul nostru competitiv consta in oferte de pret imbatabile!
Oferim servicii administrare imobile, la preturi avantajoase. Suntem o firma mica si acordam o atentie sporita clientilor si rezolvarii problemelor acestora. Motto-ul nostru este: Integritate si promptitudine.
Oferim servicii de Administrare Imobile din anul 2007 prin societatile noastre de administrare , si din 2001 prin contract individual de munca, asadar avem o experienta de peste 20 ani in domeniul administrarii blocurilor . Avem un portofoliu de peste 100 asociatii de proprietari, majoritatea din...
Totul are un inceput! Puteti considera AFAMI… primul pas. Experienta si profesionalismul ne rezerva dreptul de a fi, cu toata responsabilitatea in centrul oricarui proiect ce vizeaza domeniul administrarii de imobile si al managementului imobiliar din Romania, ca parte integranta.
ALEANTO CONSULT SRL, prin personal calificat conform Legii 196/2018, va ofera servicii complete de administrare pentru asociatia dumneavoastra de proprietari in conformitate cu legislatia in vigoare
Admin Expert Solutions este o firma cu multa experienta in domeniul de administrare imobile. La noi gasesti cele mai avantajoase preturi. Oferim servicii complete de administrare.
Oferta personalizata in functie de nevoi. Platforma online. Modul nostru de operare: Profesionalism. Responsabilitate, Comunicare, Transparenta.
Suntem o firmă specializată în administrarea imobilelor și oferim servicii complete de gestionare a imobilelor in Bucuresti si Ilfov. Avem o echipă de profesioniști cu experiență în domeniu, care se asigură că imobilele sunt întreținute într-un mod eficient și eficace. Serviciile noastre includ...
Avantajele angajarii Bloc Administrator® inseamna prestarea de servicii de administrare financiara si tehnica de catre o persoana juridica care are ca obiect de activitate acest lucru la nivel profesional si care are ca obiectiv realizarea si intretinerea unui portofoliul de contracte pe termen...
Echipa noastră de profesioniști aduce o expertiză specializată în domeniul administrării proprietăților, fiind familiarizată cu aspecte legale, financiare și operaționale specifice gestionării imobilelor; Relațiile stabilite cu furnizorii, asigură negocieri avantajoase în privința costurilor pentru...
Consultanta inclusa in pret, raspunsuri rapide, garantarea serviciilor prestate.
Administrator autorizat, program Bloc manager emitem factura, oferim servicii de administrare tehnica, casierie, depunere declarații fiscale și operare in SPV la ANAF.. Operare in Revisal pentru contractele de muncă. Actualizare documente judecătorie.
Abordare Personalizată: Înțelegem că fiecare comunitate are nevoi unice, așa că ne adaptăm soluțiile pentru a se potrivi cerințelor specifice ale fiecărui condominiu. Comunicare Deschisă: Menținem canale de comunicare transparente și accesibile, încurajând locatarii să participe activ la deciziile...
Servicii profesionale de administrare bloc. Compania noastră oferă servicii complete de organizare și conducere a contabilității în partidă simplă, prin intermediul unei platforme online care permite acces rapid la informații despre repartizarea cheltuielilor dar și plata întreținerii prin...
Acest domeniu de activitate este unul sensibil deoarece multe asociatii de proprietari intalnesc tot mai des, administratori care fac doar liste de plata si nu administreaza conform legii 196/2018. Societatea NMS Managemenet administreaza conform legii si anume fiecare asociatiei de proprietari, o...
Ofer servicii de înființare Asociatie de proprietari, personalitate juridica, cod fiscal la ANAF. Ofer servicii de administrare condominii.
Economist grad IV ( finalizare liceul profil Economic) Licenta ASE- Contabilitate si informatica de Gestiune Finalizare stagiu expert contabil- CECCAR Experienta munca in mediul economic
Clienții ar trebui să ne aleagă pentru că transformăm administrarea condominiilor într-o experiență lipsită de griji și bine organizată. Spre deosebire de alte servicii, ne dedicăm timp pentru a înțelege specificul fiecărei asociații de locatari și oferim soluții personalizate care asigură atât...
Un singur numar pentru tot: 031-9334 Pentru Asociatiile de Proprietari: - DDD (Dezinfectie Dezinsectie Deratizare) - Administrare Blocuri/Ansambluri Rezidentiale (Servicii Complete): - Servicii Casierie - Mentenata Tehnica - Servicii Financiare - Servicii Contabile - Curatenie...
Răspunde la întrebări specifice nevoilor tale și completează solicitarea în doar 2 minute.
Primește oferte de la profesioniștii care se potrivesc cel mai bine solicitării tale.
Adresează întrebările tale profesioniștilor și vezi evaluările anterioare. Alege cea mai bună ofertă pentru tine!
Crearea unei cereri de servicii, primirea de oferte și contactarea profesioniștilor sunt complet gratuite pe HomeRun.
De obicei, profesioniștii pot vizualiza cererea în câteva ore, până la 3 zile. Între timp, ne propunem să venim cu cele mai bune oferte. Acestea vor fi transmite prin e-mail și SMS. După ce ai primit notificarea „Ofertă de preț primită”, te poți conecta la sistem, poți consulta ofertele și apoi să o selectezi pe cea care o consideri cea mai bună pentru tine.
HomeRun îți oferă posibilitatea de a primi oferte de la mai mulți profesioniști, ceea ce te ajută să nu depinzi de un singur furnizor de servicii. Primind mai multe oferte competitive, vei avea mai multe opțiuni și prețuri rezonabile.
Toate evaluările pe care le vezi în profilul unui profesionist sunt reale și verificate. Ne asigurăm că toate aceste lucrări sunt terminate și că recenziile sunt reale.
Prețurile pentru serviciul de București Sector 4 Administrare Asociatii de Proprietari la HomeRun variază între 560 Lei și 2.200 Lei în funcție de detaliile lucrării.
Camelia P.
Administrare Asociatii de Proprietari
10/01/2024
Dna Adam este foarte profesionista si dedicata. Este extrem de bine pregatita, ofera solutii si sfaturi foarte bune, priveste situatia din mai multe perspective. Pentru problema noastra a fost o adevarata salvatoare. O recomand cu incredere, cu dna. Adam aveti siguranta unui rezultat excelent. Fara ea nu am fi reusit niciodata ceea ce ne-am propus.
Daniel G.
Administrare Asociatii de Proprietari
26/11/2023
Avem o colaborare foarte bună cu firma de administrare! Serviciul este calitate preț. Atuul lor este comunicarea, rezolvând orice problema în timp.util