Oferă Servicii
83 Firme Administrare Asociatii de Proprietari disponibili în Sector 3.
În total 83 Firme Administrare Asociatii de Proprietari sunt pregătiți să ofere servicii de cea mai bună calitate pentru Sector 3.
În medie 4,6 puncte de rating vă ajută să alegeți furnizorul de servicii potrivit pentru Sector 3.
Colecția de 18 recenzii reale și aprobate pentru Sector 3 va fi utilă pentru decizia dvs.
Anul trecut 79 de clienți pentru servicii de Administrare Asociatii de Proprietari au avut încredere în HomeRun pentru Sector 3.
Vrem să fim siguri că toți profesioniștii noștri oferă cel mai bun serviciu. Avem grijă ca tu să îți realizezi proiectul în liniște.

La Vertago Imob, ne dedicăm cu pasiune administrării asociaților de proprietari și imobilelor, oferind servicii complete de administrare pentru orice tip de proprietate. Echipa noastră este formată din oameni cu experiență, capabili să gestioneze eficient orice situație care poate apărea, de la...

Experienta si expertiza profesionala de cincisprezece ani in domeniul administrare condominii, corectitudine in aplicarea legii, comunicare permanenta cu proprietarii si conducerea asociatiilor inclusiv prin folosirea aplicatiei Ebloc, transparenta, implicare, incredere, servicii de inalta calitate...

Admin Expert Solutions este o firma cu multa experienta in domeniul de administrare imobile. La noi gasesti cele mai avantajoase preturi. Oferim servicii complete de administrare.

Expertiză Profesională: Echipa noastră de specialiști are o experiență vastă în domeniu, asigurându-se că toate activitățile sunt conforme cu cele mai bune practici. Transparență și Încredere: Ne concentrăm pe construirea unei relații de încredere cu clienții noștri, asigurându-ne că toate...

Suntem o echipa de oameni dedicati, atenti la detalii si focusati, utilizând un soft specializat și dedicat pentru serviciile prestate.

Oferim servicii de administrare financiar-contabila pentru 45 de asociatii de proprietari.

Echipa noastră de profesioniști aduce o expertiză specializată în domeniul administrării proprietăților, fiind familiarizată cu aspecte legale, financiare și operaționale specifice gestionării imobilelor; Relațiile stabilite cu furnizorii, asigură negocieri avantajoase în privința costurilor pentru...

Consultanta inclusa in pret, raspunsuri rapide, garantarea serviciilor prestate.

Dorim sa legam colaborari pe termen lung si sa comunicam deschis cu partenerii nostri, raspunzand cu drag oricarei solicitari.

Servicii profesionale de administrare a cladirilor Venim în sprijinul beneficiarilor nostri cu o gamă largă de servicii: administrare financiar-contabila, administrare tehnica, servicii cenzorat, consiliere juridica si suport in situatiile aparute in exploatarea cladirilor yco.ro

Administrator, persoana fizica autorizata (PFA) cu atestat conform Legii nr.196/2018, ofer servicii financiar-contabile pentru asociatii de proprietari din sector 2 Organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, in conditiile legii. (programul BlockMangerNet,...

Principalele noastre atribute sunt simple si la obiect: promptitune, calitate, seriozitate, profesionalist, experienta vasta in domeniul administrarii de imobile. Avantajul nostru competitiv consta in oferte de pret imbatabile!

Timpul devine in zilele noastre din ce in ce mai pretios, iar volumul de activitati care il ocupa nu se opreste pentru limita de 24 ore ale zilei. Devine tot mai greu sa realizam activitatile cotidiene cele mai banale intotdeauna fiind ceva mai important de facut, o intalnire care nu trebuie...

Ofer servicii de cenzorat pentru Asociatii de Proprietari, respectiv: • Verificarea modului de efectuare a inregistrarilor contabile in partida simpla, pe baza documentelor puse la dispozitie de catre beneficiar; • Verificarea destinatiei sumelor incasate si a platilor efectuate; • Verificarea...

Ofer servicii avantajoase,profitabile, pentru asociațiile de proprietari . Atenție deosebită asupra lucrului bine făcut.

Ofer servicii de înființare Asociatie de proprietari, personalitate juridica, cod fiscal la ANAF. Ofer servicii de administrare condominii.

Suntem o firmă specializată în administrarea imobilelor și oferim servicii complete de gestionare a imobilelor in Bucuresti si Ilfov. Avem o echipă de profesioniști cu experiență în domeniu, care se asigură că imobilele sunt întreținute într-un mod eficient și eficace. Serviciile noastre includ...

Cu o experiență de peste 10 ani în domeniul administrării imobilelor, ADMIN GROUP este partenerul de încredere pentru gestionarea eficientă și responsabilă a proprietăților. Ne bazăm pe disciplină, transparență și profesionalism, oferind servicii complete și personalizate pentru fiecare client.

Avantajele angajarii Bloc Administrator® inseamna prestarea de servicii de administrare financiara si tehnica de catre o persoana juridica care are ca obiect de activitate acest lucru la nivel profesional si care are ca obiectiv realizarea si intretinerea unui portofoliul de contracte pe termen...

Transparenta, comunicare , profesionalism. Oferim o gama larga de servicii specifice activitatii de administrare imobile (condominii). Oferim servici complete, profesionalism si satisfactie garantata. Avem experienta de peste 6 ani in domeniul administrarii conform Legii 196/2018. Ne putem ocupa de...

Transparenta financiara Comunicare eficienta Gestionare buna a evenimentelor administrative si a diverselor situatii din condominiu Costul

Clienții ar trebui să aleagă această firmă deoarece oferă servicii complete și personalizate, adaptate nevoilor fiecărei afaceri. Experiența acumulată garantează un nivel ridicat de profesionalism și seriozitate în fiecare colaborare. Firma lucrează cu responsabilitate, respectând termenele legale...

MARF Administrare SRL este o companie infiintata cu scopul de a oferi servicii profesionale in domeniul administrarii de imobile. Interactiunea cu partenerii se realizeaza prin intermediul personalului calificat si instruit sa raspunda exigentelor pietei, avand cunostinte si competente dobandite...

Sunt expert contabil și am experiență de 14 ani in contabilitatea asociațiilor de proprietari.

De ce LunaCo? Pentru că oferim servicii corecte, rapide și făcute ca pentru noi acasă. Punem calitatea pe primul loc, suntem serioși, răspundem prompt și lăsăm spațiile impecabile. Cu noi nu ai bătăi de cap, doar rezultate garantate.

Vrei un bloc curat, cheltuieli corecte și probleme rezolvate rapid? Votează pentru o administrare transparentă, eficientă și serioasă! Alege-mă pe mine — pentru servicii de calitate și un bloc în care ne simțim cu toții acasă.

Servicii financiar contabile complete,transparente, la preturi incepand de la 20 lei/ap.

Oferim servicii de administrare completa (contabilitate, tehnic, casierie) pentru asociatii de proprietari, asigurate de o echipa profesionista.

-software BlocManager -contabilitate completa, depunere declaratii, e-factura -contabilitate 100% online, acces complet 24/24 la toate documentele asociatiei -consultanta

Ofer servicii de - organizarea și conducerea contabilității în partidă simplă . -efectuarea operațiunilor de casierie. -coordonarea și controlul activității de întreținere și dezvoltare armonioasă a proprietății comune Lucrez in domeniu din 2011

DESPRE XBLOC - Avem o experienta de peste 10 de ani in administrarea de imobile. - Peste 10 angajati, specializati pe diferite activitati specifice. - Punct de lucru cu program cu publicul si casierie. - Echipaje de teren pregatite sa intervina in caz de urgente. - Tehnica de calcul avansata de...

- Avem o experienta de peste 10 de ani in administrarea de imobile. - Punct de lucru cu program cu publicul si casierie. - Echipaje de teren pregatite sa intervina in caz de urgente. - Tehnica de calcul avansata de ultima generatie. - Personal calificat. - Suport juridic. * [Siguranta] - Asigurare...

Oferim servicii premium de administrare financiar-contabile pentru asociatiile de proprietari si pentru companiile de facility management sau administrare completa de imboile. Serviciile sunt bazate pe calitate, corectitudine, axate pe nevoile proprietarilor si sunt in concordanta cu legea...

Pachetul nostru de oferte are ca principal scop atât intervenția cât mai eficientă asupra situațiilor standard cât și rezolvarea în mod eficient a problemelor apărute pe parcurs, prin aplicarea unor metode eficiente de gestionare a situațiilor și maximizarea beneficiilor ce pot fi aduse...

Oferim servicii de administrare financiar-contabila, cu costuri adaptate nevoilor dvs. Nu ezitați sa ne contactați.

Adaptam serviciile la nevoile proprietarilor, pentru un confort civilizat, un mod transparent de prezentare a cheltuielilor asociatiei catre diversi prestatori si, o comunicare moderna si eficienta intre asociatie si personalul administrativ, toate aceste servicii se fac exclusiv in conformitate cu...

Comunicarea, seriozitatea si respectul cu care raspundem nevoilor proprietarilor mai mult ca sigur ne face diferiti, in contextul in care exista multe abuzuri din partea administratorilor si foarte multe responsabilitati pentru conducerea Asociatiilor. Pentru ca suntem proprietari la bloc, stim...

Prestarea serviciilor in mod profesional: -casierie , contabilitate ,administratie -prețuri corecte (accesibile) -servicii de calitate -comunicare rapidă -coletare banilor in contul asociației , nu in contul propriu. -casierie+contabilitate primara din 2010(in prezent casier la o universitate de...

Firma autorizata, cu experienta de peste 20 ani in administare imobile si sute de proprietari multumiti, ofera servicii de administrare imobile conform legii nr 196/2018. Serviciile financiar – contabile oferite catre asociatiile de proprietari constau, insa nu se limiteaza la : 1. Intocmirea...

Ne mândrim cu o echipă tânără și proactivă, dedicată oferirii de servicii de top și soluții personalizate. Prioritizăm comunicarea eficientă și transparentă, asigurând parteneriate de încredere și rezultate de calitate superioară pentru clienții noștri. Indiferent dacă aveți nevoie de administrare...
Răspunde la întrebări specifice nevoilor tale și completează solicitarea în doar 2 minute.
Primește oferte de la profesioniștii care se potrivesc cel mai bine solicitării tale.
Adresează întrebările tale profesioniștilor și vezi evaluările anterioare. Alege cea mai bună ofertă pentru tine!
Crearea unei cereri de servicii, primirea de oferte și contactarea profesioniștilor sunt complet gratuite pe HomeRun.
De obicei, profesioniștii pot vizualiza cererea în câteva ore, până la 3 zile. Între timp, ne propunem să venim cu cele mai bune oferte. Acestea vor fi transmite prin e-mail și SMS. După ce ai primit notificarea „Ofertă de preț primită”, te poți conecta la sistem, poți consulta ofertele și apoi să o selectezi pe cea care o consideri cea mai bună pentru tine.
HomeRun îți oferă posibilitatea de a primi oferte de la mai mulți profesioniști, ceea ce te ajută să nu depinzi de un singur furnizor de servicii. Primind mai multe oferte competitive, vei avea mai multe opțiuni și prețuri rezonabile.
Toate evaluările pe care le vezi în profilul unui profesionist sunt reale și verificate. Ne asigurăm că toate aceste lucrări sunt terminate și că recenziile sunt reale.
Prețurile pentru serviciul de București Sector 3 Administrare Asociatii de Proprietari la HomeRun variază între 700 Lei și 2.500 Lei în funcție de detaliile lucrării.
Camelia P.
Administrare Asociatii de Proprietari
10/01/2024
Dna Adam este foarte profesionista si dedicata. Este extrem de bine pregatita, ofera solutii si sfaturi foarte bune, priveste situatia din mai multe perspective. Pentru problema noastra a fost o adevarata salvatoare. O recomand cu incredere, cu dna. Adam aveti siguranta unui rezultat excelent. Fara ea nu am fi reusit niciodata ceea ce ne-am propus.
Daniel G.
Administrare Asociatii de Proprietari
26/11/2023
Avem o colaborare foarte bună cu firma de administrare! Serviciul este calitate preț. Atuul lor este comunicarea, rezolvând orice problema în timp.util