67 Administratorii Asociației de Proprietari disponibili în Sector 3.
În total 67 Administratorii Asociației de Proprietari sunt pregătiți să ofere servicii de cea mai bună calitate pentru Sector 3.
În medie 4,5 puncte de rating vă ajută să alegeți furnizorul de servicii potrivit pentru Sector 3.
Colecția de 23 recenzii reale și aprobate pentru Sector 3 va fi utilă pentru decizia dvs.
Anul trecut 89 de clienți pentru servicii de Administrare Asociatii de Proprietari au avut încredere în HomeRun pentru Sector 3.
Vrem să fim siguri că toți profesioniștii noștri oferă cel mai bun serviciu. Avem grijă ca tu să îți realizezi proiectul în liniște.
Echipa noastră de profesioniști aduce o expertiză specializată în domeniul administrării proprietăților, fiind familiarizată cu aspecte legale, financiare și operaționale specifice gestionării imobilelor; Relațiile stabilite cu furnizorii, asigură negocieri avantajoase în privința costurilor pentru...
Expertiză Profesională: Echipa noastră de specialiști are o experiență vastă în domeniu, asigurându-se că toate activitățile sunt conforme cu cele mai bune practici. Transparență și Încredere: Ne concentrăm pe construirea unei relații de încredere cu clienții noștri, asigurându-ne că toate...
Cu o experiență de peste 10 ani în domeniul administrării imobilelor, ADMIN GROUP este partenerul de încredere pentru gestionarea eficientă și responsabilă a proprietăților. Ne bazăm pe disciplină, transparență și profesionalism, oferind servicii complete și personalizate pentru fiecare client.
Administrator autorizat, program Bloc manager emitem factura, oferim servicii de administrare tehnica, casierie, depunere declarații fiscale și operare in SPV la ANAF.. Operare in Revisal pentru contractele de muncă. Actualizare documente judecătorie.
În grupul de firme “Metropolitan” găsim companii dinamice, cu specializări si acreditări diferite, ce vin în întâmpinarea nevoilor tehnice și logistice ale proprietarilor și ocupanților de clădiri. Managementul proactiv și administrarea eficientă, coroborate cu sprijinul unor profesioniști de...
Oferta personalizata in functie de nevoi. Platforma online. Modul nostru de operare: Profesionalism. Responsabilitate, Comunicare, Transparenta.
Timpul devine in zilele noastre din ce in ce mai pretios, iar volumul de activitati care il ocupa nu se opreste pentru limita de 24 ore ale zilei. Devine tot mai greu sa realizam activitatile cotidiene cele mai banale intotdeauna fiind ceva mai important de facut, o intalnire care nu trebuie...
Suntem o firmă specializată în administrarea imobilelor și oferim servicii complete de gestionare a imobilelor in Bucuresti si Ilfov. Avem o echipă de profesioniști cu experiență în domeniu, care se asigură că imobilele sunt întreținute într-un mod eficient și eficace. Serviciile noastre includ...
Admin Expert Solutions este o firma cu multa experienta in domeniul de administrare imobile. La noi gasesti cele mai avantajoase preturi. Oferim servicii complete de administrare.
MARF Administrare SRL este o companie infiintata cu scopul de a oferi servicii profesionale in domeniul administrarii de imobile. Interactiunea cu partenerii se realizeaza prin intermediul personalului calificat si instruit sa raspunda exigentelor pietei, avand cunostinte si competente dobandite...
Ofer servicii de cenzorat pentru Asociatii de Proprietari, respectiv: • Verificarea modului de efectuare a inregistrarilor contabile in partida simpla, pe baza documentelor puse la dispozitie de catre beneficiar; • Verificarea destinatiei sumelor incasate si a platilor efectuate; • Verificarea...
Oferim servicii de administrare financiar-contabila pentru 45 de asociatii de proprietari.
Administrator, persoana fizica autorizata (PFA) cu atestat conform Legii nr.196/2018, ofer servicii financiar-contabile pentru asociatii de proprietari din sector 2 Organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, in conditiile legii. (programul BlockMangerNet,...
Principalele noastre atribute sunt simple si la obiect: promptitune, calitate, seriozitate, profesionalist, experienta vasta in domeniul administrarii de imobile. Avantajul nostru competitiv consta in oferte de pret imbatabile!
ATESTAT eliberat de Primaria sector 6 si certificare atestat Asigurare profesionala valabila Recomandari: pot fi oferite date de contact din asociatiile de proprietari cu care lucram – respectiv presedintii asociatiilor pentru un feedback real Expert contabil, membru CECCAR Transparenta operatiuni
Transparenta, comunicare , profesionalism. Oferim o gama larga de servicii specifice activitatii de administrare imobile (condominii). Oferim servici complete, profesionalism si satisfactie garantata. Avem experienta de peste 6 ani in domeniul administrarii conform Legii 196/2018. Ne putem ocupa de...
• BESTIMOB foloseste un software specializat, ceea ce va garanteaza o transparenta totala. Astfel, fiecare proprietar poate avea acces la acest portal, ceea ce va permite citirea contoarelor, precum si obtinerea fiselor de apartament direct de acasa, in orice moment. De asemenea, veti putea...
Consultanta inclusa in pret, raspunsuri rapide, garantarea serviciilor prestate.
Abordare Personalizată: Înțelegem că fiecare comunitate are nevoi unice, așa că ne adaptăm soluțiile pentru a se potrivi cerințelor specifice ale fiecărui condominiu. Comunicare Deschisă: Menținem canale de comunicare transparente și accesibile, încurajând locatarii să participe activ la deciziile...
Avantajele angajarii Bloc Administrator® inseamna prestarea de servicii de administrare financiara si tehnica de catre o persoana juridica care are ca obiect de activitate acest lucru la nivel profesional si care are ca obiectiv realizarea si intretinerea unui portofoliul de contracte pe termen...
Transparenta financiara Comunicare eficienta Gestionare buna a evenimentelor administrative si a diverselor situatii din condominiu Costul
Servicii profesionale de administrare bloc. Compania noastră oferă servicii complete de organizare și conducere a contabilității în partidă simplă, prin intermediul unei platforme online care permite acces rapid la informații despre repartizarea cheltuielilor dar și plata întreținerii prin...
Acest domeniu de activitate este unul sensibil deoarece multe asociatii de proprietari intalnesc tot mai des, administratori care fac doar liste de plata si nu administreaza conform legii 196/2018. Societatea NMS Managemenet administreaza conform legii si anume fiecare asociatiei de proprietari, o...
Ofer servicii de înființare Asociatie de proprietari, personalitate juridica, cod fiscal la ANAF. Ofer servicii de administrare condominii.
Dorim sa legam colaborari pe termen lung si sa comunicam deschis cu partenerii nostri, raspunzand cu drag oricarei solicitari.
Ceea ce ar trebui sa facă o firma de administrare, chiar pun în aplicare ... tot ceea ce facem noi se bazează pe implicare, corectitudine, transparenta în scopul creșterii confortului celor care ne angajează!
Experiență în domeniu, aplicația blocmanagerNet, parte tehnică referințe f bune
Bună ziua, Cred ca dorința de a-ți face treaba chiar dacă ridică diverse și nebănuite obstacole este cel mai bun exemplu. Nu ne este frică de provocări. Vă mulțumim frumos oricare ar fi alegerea dumneavoastră. Cu stimă Andrei Manica AMM Management Suports Imobile SRL
Am o experienta de peste 15 ani ca presedinte de asociatie de proprietari si 6 ani ca administrator de asociatie de proprietari
Sunt expert contabil și am experiență de 14 ani in contabilitatea asociațiilor de proprietari.
Prestarea serviciilor in mod profesional: -casierie , contabilitate ,administratie -prețuri corecte (accesibile) -servicii de calitate -comunicare rapidă -coletare banilor in contul asociației , nu in contul propriu. -casierie+contabilitate primara din 2010(in prezent casier la o universitate de...
Oferim servicii de administrare financiar-contabila, cu costuri adaptate nevoilor dvs. Nu ezitați sa ne contactați.
Oferim servicii premium de administrare financiar-contabile pentru asociatiile de proprietari si pentru companiile de facility management sau administrare completa de imboile. Serviciile sunt bazate pe calitate, corectitudine, axate pe nevoile proprietarilor si sunt in concordanta cu legea...
- Avem o experienta de peste 10 de ani in administrarea de imobile. - Punct de lucru cu program cu publicul si casierie. - Echipaje de teren pregatite sa intervina in caz de urgente. - Tehnica de calcul avansata de ultima generatie. - Personal calificat. - Suport juridic. * [Siguranta] - Asigurare...
DESPRE XBLOC - Avem o experienta de peste 10 de ani in administrarea de imobile. - Peste 10 angajati, specializati pe diferite activitati specifice. - Punct de lucru cu program cu publicul si casierie. - Echipaje de teren pregatite sa intervina in caz de urgente. - Tehnica de calcul avansata de...
Ofer servicii de - organizarea și conducerea contabilității în partidă simplă . -efectuarea operațiunilor de casierie. -coordonarea și controlul activității de întreținere și dezvoltare armonioasă a proprietății comune Lucrez in domeniu din 2011
Oferim servicii de administrare completa (contabilitate, tehnic, casierie) pentru asociatii de proprietari, asigurate de o echipa profesionista.
Servicii financiar contabile complete,transparente, la preturi incepand de la 20 lei/ap.
-software BlocManager -contabilitate completa, depunere declaratii, e-factura -contabilitate 100% online, acces complet 24/24 la toate documentele asociatiei -consultanta
Pachetul nostru de oferte are ca principal scop atât intervenția cât mai eficientă asupra situațiilor standard cât și rezolvarea în mod eficient a problemelor apărute pe parcurs, prin aplicarea unor metode eficiente de gestionare a situațiilor și maximizarea beneficiilor ce pot fi aduse...
Răspunde la întrebări specifice nevoilor tale și completează solicitarea în doar 2 minute.
Primește oferte de la profesioniștii care se potrivesc cel mai bine solicitării tale.
Adresează întrebările tale profesioniștilor și vezi evaluările anterioare. Alege cea mai bună ofertă pentru tine!
Crearea unei cereri de servicii, primirea de oferte și contactarea profesioniștilor sunt complet gratuite pe HomeRun.
De obicei, profesioniștii pot vizualiza cererea în câteva ore, până la 3 zile. Între timp, ne propunem să venim cu cele mai bune oferte. Acestea vor fi transmite prin e-mail și SMS. După ce ai primit notificarea „Ofertă de preț primită”, te poți conecta la sistem, poți consulta ofertele și apoi să o selectezi pe cea care o consideri cea mai bună pentru tine.
HomeRun îți oferă posibilitatea de a primi oferte de la mai mulți profesioniști, ceea ce te ajută să nu depinzi de un singur furnizor de servicii. Primind mai multe oferte competitive, vei avea mai multe opțiuni și prețuri rezonabile.
Toate evaluările pe care le vezi în profilul unui profesionist sunt reale și verificate. Ne asigurăm că toate aceste lucrări sunt terminate și că recenziile sunt reale.
Prețurile pentru serviciul de București Sector 3 Administrare Asociatii de Proprietari la HomeRun variază între 600 Lei și 2.200 Lei în funcție de detaliile lucrării.
Camelia P.
Administrare Asociatii de Proprietari
10/01/2024
Dna Adam este foarte profesionista si dedicata. Este extrem de bine pregatita, ofera solutii si sfaturi foarte bune, priveste situatia din mai multe perspective. Pentru problema noastra a fost o adevarata salvatoare. O recomand cu incredere, cu dna. Adam aveti siguranta unui rezultat excelent. Fara ea nu am fi reusit niciodata ceea ce ne-am propus.
Daniel G.
Administrare Asociatii de Proprietari
26/11/2023
Avem o colaborare foarte bună cu firma de administrare! Serviciul este calitate preț. Atuul lor este comunicarea, rezolvând orice problema în timp.util