Oferă Servicii
38 Firme Administrare Asociatii de Proprietari disponibili în Tunari.
Sute de profesioniști pentru Administrare Asociatii de Proprietari sunt gata să ofere servicii de cea mai bună calitate în Tunari.
Punctele de rating medii de la mii de clienți vă ajută să alegeți furnizorul de servicii potrivit pentru Tunari.
Nenumărate recenzii reale și aprobate pentru Tunari vă vor fi utile pentru decizia dvs.
Mii de clienți au încredere în HomeRun pentru Administrare Asociatii de Proprietari în fiecare an.
Vrem să fim siguri că toți profesioniștii noștri oferă cel mai bun serviciu. Avem grijă ca tu să îți realizezi proiectul în liniște.

La Vertago Imob, ne dedicăm cu pasiune administrării asociaților de proprietari și imobilelor, oferind servicii complete de administrare pentru orice tip de proprietate. Echipa noastră este formată din oameni cu experiență, capabili să gestioneze eficient orice situație care poate apărea, de la...

Adaptam serviciile la nevoile proprietarilor, cu implicare personala din partea administratorului în rezolvarea problemelor tehnice. Oferim profesionalism în administrarea contabila, financiara, cu firma specializata, prin platforma on line, la dispozitia proprietarilor. Alegem sa folosim Cenzori...

Oferim servicii de administrare financiar-contabila pentru 45 de asociatii de proprietari.

Admin Expert Solutions este o firma cu multa experienta in domeniul de administrare imobile. La noi gasesti cele mai avantajoase preturi. Oferim servicii complete de administrare.

Expertiză Profesională: Echipa noastră de specialiști are o experiență vastă în domeniu, asigurându-se că toate activitățile sunt conforme cu cele mai bune practici. Transparență și Încredere: Ne concentrăm pe construirea unei relații de încredere cu clienții noștri, asigurându-ne că toate...

Bună ziua, Cred ca dorința de a-ți face treaba chiar dacă ridică diverse și nebănuite obstacole este cel mai bun exemplu. Nu ne este frică de provocări. Vă mulțumim frumos oricare ar fi alegerea dumneavoastră. Cu stimă Andrei Manica AMM Management Suports Imobile SRL

Sunt expert contabil și am experiență de 14 ani in contabilitatea asociațiilor de proprietari.

De ce LunaCo? Pentru că oferim servicii corecte, rapide și făcute ca pentru noi acasă. Punem calitatea pe primul loc, suntem serioși, răspundem prompt și lăsăm spațiile impecabile. Cu noi nu ai bătăi de cap, doar rezultate garantate.

Vrei un bloc curat, cheltuieli corecte și probleme rezolvate rapid? Votează pentru o administrare transparentă, eficientă și serioasă! Alege-mă pe mine — pentru servicii de calitate și un bloc în care ne simțim cu toții acasă.

Ofer servicii de cenzorat pentru Asociatii de Proprietari, respectiv: • Verificarea modului de efectuare a inregistrarilor contabile in partida simpla, pe baza documentelor puse la dispozitie de catre beneficiar; • Verificarea destinatiei sumelor incasate si a platilor efectuate; • Verificarea...

La HOME BLOC ADMIN SRL oferim o gama larga de servicii personalizate pentru a satisface nevoile specifice ale Asociatiilor de Proprietari. Cu ajutorul unei echipe de specialisti calificati si a parteneriatelor cu furnizori de incredere, asiguram o administrare eficienta si profesionista a tuturor...

Experienta de 20 ani, seriozitate, corectitudine, specializare tehnica si in contabilitate

Administrator atestat conform Legii 196/2018, expert contabil membru CECCAR , cu peste 15 ani de experiență în domeniu, ofer servicii profesionale, transparente și adaptate nevoilor fiecărei asociații. Administratorul firmei este expert contabil, cu experiență în domeniul financiar-contabil –...

Administrare completă pentru asociații de proprietari – rapid, eficient și fără bătăi de cap! Administrator atestat conform Legii 196/2018, expert contabil membru CECCAR , cu peste 15 ani de experiență în domeniu, ofer servicii profesionale, transparente și adaptate nevoilor fiecărei asociații....

• BESTIMOB foloseste un software specializat, ceea ce va garanteaza o transparenta totala. Astfel, fiecare proprietar poate avea acces la acest portal, ceea ce va permite citirea contoarelor, precum si obtinerea fiselor de apartament direct de acasa, in orice moment. De asemenea, veti putea...

Dorim sa legam colaborari pe termen lung si sa comunicam deschis cu partenerii nostri, raspunzand cu drag oricarei solicitari.

Servicii profesionale de administrare a cladirilor Venim în sprijinul beneficiarilor nostri cu o gamă largă de servicii: administrare financiar-contabila, administrare tehnica, servicii cenzorat, consiliere juridica si suport in situatiile aparute in exploatarea cladirilor yco.ro

Administrator, persoana fizica autorizata (PFA) cu atestat conform Legii nr.196/2018, ofer servicii financiar-contabile pentru asociatii de proprietari din sector 2 Organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, in conditiile legii. (programul BlockMangerNet,...

Prin experiența acumulată și atenția la detalii, ofer servicii de administrare financiară și tehnică pentru blocuri și imobile, axate pe transparență, eficiență și satisfacția clienților.

Timpul devine in zilele noastre din ce in ce mai pretios, iar volumul de activitati care il ocupa nu se opreste pentru limita de 24 ore ale zilei. Devine tot mai greu sa realizam activitatile cotidiene cele mai banale intotdeauna fiind ceva mai important de facut, o intalnire care nu trebuie...

Peste 20 ani experienta Administrare contabila si tehnica pentru Asociatii de Proprietari

Principalele noastre atribute sunt simple si la obiect: promptitune, calitate, seriozitate, profesionalist, experienta vasta in domeniul administrarii de imobile. Avantajul nostru competitiv consta in oferte de pret imbatabile!

Bună ziua, Aster Management vă pune la dispoziție servicii profesionale pentru asociațiile de proprietari, pentru ansambluri rezidențiale, case / vile, cât și pentru persoane juridice și fizice din București și din judetele limitrofe. Echipa Aster Management oferă locatarilor acces la cele mai...

Servicii financiar contabile complete,transparente, la preturi incepand de la 20 lei/ap.

Grupul de firme SCOMET si-a inceput activitatea in 2006, in aceasta perioada dezvoltandu-se intr-unul din cei mai mari furnizori de servicii de ‘property and facility management’ (administrare imobile) adresate segmentului rezidential. Administram mai mult de 45,000 apartamente in diferite tipuri...

Experiență în domeniu, aplicația blocmanagerNet, parte tehnică referințe f bune

Oferim servicii de administrare completa (contabilitate, tehnic, casierie) pentru asociatii de proprietari, asigurate de o echipa profesionista.

Ofer servicii avantajoase,profitabile, pentru asociațiile de proprietari . Atenție deosebită asupra lucrului bine făcut.

Totul are un inceput! Puteti considera AFAMI… primul pas. Experienta si profesionalismul ne rezerva dreptul de a fi, cu toata responsabilitatea in centrul oricarui proiect ce vizeaza domeniul administrarii de imobile si al managementului imobiliar din Romania, ca parte integranta.

Compania EBS Residential Management SRL a fost creata pentru a oferii servicii de calitate, transparente si dedicate comunitatii, la pretul corect. Planurile de administrare sunt flexibile si personalizabile strict pe nevoile asociatiei. Prin valorile pe baza carora compania este fondata, ne axam...

Experienta peste 20 de ani. Tranzitie de la dezvoltator catre infiintare Asociatie de Proprietari.

ATESTAT eliberat de Primaria sector 6 si certificare atestat Asigurare profesionala valabila Recomandari: pot fi oferite date de contact din asociatiile de proprietari cu care lucram – respectiv presedintii asociatiilor pentru un feedback real Expert contabil, membru CECCAR Transparenta operatiuni

Oferim servicii de Administrare Imobile din anul 2007 prin societatile noastre de administrare , si din 2001 prin contract individual de munca, asadar avem o experienta de peste 20 ani in domeniul administrarii blocurilor . Avem un portofoliu de peste 100 asociatii de proprietari, majoritatea din...

-software BlocManager -contabilitate completa, depunere declaratii, e-factura -contabilitate 100% online, acces complet 24/24 la toate documentele asociatiei -consultanta

Transparenta financiara Comunicare eficienta Gestionare buna a evenimentelor administrative si a diverselor situatii din condominiu Costul

Transparenta, comunicare , profesionalism. Oferim o gama larga de servicii specifice activitatii de administrare imobile (condominii). Oferim servici complete, profesionalism si satisfactie garantata. Avem experienta de peste 6 ani in domeniul administrarii conform Legii 196/2018. Ne putem ocupa de...

Cu o experiență de peste 10 ani în domeniul administrării imobilelor, ADMIN GROUP este partenerul de încredere pentru gestionarea eficientă și responsabilă a proprietăților. Ne bazăm pe disciplină, transparență și profesionalism, oferind servicii complete și personalizate pentru fiecare client.

Clienții ar trebui să aleagă această firmă deoarece oferă servicii complete și personalizate, adaptate nevoilor fiecărei afaceri. Experiența acumulată garantează un nivel ridicat de profesionalism și seriozitate în fiecare colaborare. Firma lucrează cu responsabilitate, respectând termenele legale...

- Avem o experienta de peste 10 de ani in administrarea de imobile. - Punct de lucru cu program cu publicul si casierie. - Echipaje de teren pregatite sa intervina in caz de urgente. - Tehnica de calcul avansata de ultima generatie. - Personal calificat. - Suport juridic. * [Siguranta] - Asigurare...

Oferim servicii premium de administrare financiar-contabile pentru asociatiile de proprietari si pentru companiile de facility management sau administrare completa de imboile. Serviciile sunt bazate pe calitate, corectitudine, axate pe nevoile proprietarilor si sunt in concordanta cu legea...
Răspunde la întrebări specifice nevoilor tale și completează solicitarea în doar 2 minute.
Primește oferte de la profesioniștii care se potrivesc cel mai bine solicitării tale.
Adresează întrebările tale profesioniștilor și vezi evaluările anterioare. Alege cea mai bună ofertă pentru tine!
Crearea unei cereri de servicii, primirea de oferte și contactarea profesioniștilor sunt complet gratuite pe HomeRun.
De obicei, profesioniștii pot vizualiza cererea în câteva ore, până la 3 zile. Între timp, ne propunem să venim cu cele mai bune oferte. Acestea vor fi transmite prin e-mail și SMS. După ce ai primit notificarea „Ofertă de preț primită”, te poți conecta la sistem, poți consulta ofertele și apoi să o selectezi pe cea care o consideri cea mai bună pentru tine.
HomeRun îți oferă posibilitatea de a primi oferte de la mai mulți profesioniști, ceea ce te ajută să nu depinzi de un singur furnizor de servicii. Primind mai multe oferte competitive, vei avea mai multe opțiuni și prețuri rezonabile.
Toate evaluările pe care le vezi în profilul unui profesionist sunt reale și verificate. Ne asigurăm că toate aceste lucrări sunt terminate și că recenziile sunt reale.
Prețurile pentru serviciul de Ilfov Tunari Administrare Asociatii de Proprietari la HomeRun variază între 500 Lei și 3.000 Lei în funcție de detaliile lucrării.
Camelia P.
Administrare Asociatii de Proprietari
10/01/2024
Dna Adam este foarte profesionista si dedicata. Este extrem de bine pregatita, ofera solutii si sfaturi foarte bune, priveste situatia din mai multe perspective. Pentru problema noastra a fost o adevarata salvatoare. O recomand cu incredere, cu dna. Adam aveti siguranta unui rezultat excelent. Fara ea nu am fi reusit niciodata ceea ce ne-am propus.
Daniel G.
Administrare Asociatii de Proprietari
26/11/2023
Avem o colaborare foarte bună cu firma de administrare! Serviciul este calitate preț. Atuul lor este comunicarea, rezolvând orice problema în timp.util